Новини на агенция
На 2-дневно събитие в София близо 30 баристи от цяла България демонстрираха уменията си и се състезаваха в първото в страната бариста състезание на Lavazza “Моето мокачино”
Qualità Oro, ¡Tierra! For Planet, Espresso Maestro Classico, Espresso Maestro Ristretto, Espresso Maestro Intenso, Espresso Maestro Lungo и Espresso Maestro Dek вече се предлагат в алуминиеви капсули, съвместими с Nespresso* машини, които съчетават превъзходния вкус на еспресо с нулево въглеродно въздействие**
Лятото дойде и това означава възможно най-много време навън, за предпочитане с приятели и семейството край басейн или просто на открито. Независимо дали сте домакин на коктейл, за да отпразнувате лятото, барбекю в задния двор със съседите си или просто искате свежа напитка, Lavazza разработи нови рецепти за освежаване на българското лято – защото няма нищо по-добро от освежаващо кафе, което да Ви охлади!
Lavazza отбелязва единадесета година партньорство с Шампионата, като сервира официалното кафе на Уимбълдън и подновява текущото им партньорство до 2025 г.
Mastercard поема не само ангажимент и отговорност в социалната сфера, но и цели да бъде в челните редици на ESG инициативите през следващите години. На първия по рода си Mastercard Innovation Day в България, компанията постави в светлината на прожектора стратегиите на бизнеса през технологии и иновации да се борим заедно с екологични проблеми.
Празникът на лятото не свършва, докато се наслаждаваме на топлото време, носим слънчеви очила и напълно забравяме за якетата и палтата.
Последните 20 години значително разшириха вселената на кафето, като от любима освежаваща напитка, то се превръща в хранителен продукт с много приложения, включително създаването на коктейли.