Air France представи нови кабини за 120 млн. евро
17 Януари 2020 O3PR

120 млн. евро е вложила авиокомпания Air France в мащабното обновяване на кабините на своите самолети Boeing 777-300.

Кампанията „Ние обичаме България“ 2020 ще подкрепи Самуиловата крепост
17 Януари 2020 M3 Communications Group, Inc.

Инициативата на BILLA България подкрепя значими български обекти

FlixMobility превозва 62 милиона пътници през 2019 г., което е 37% увеличение на пътниците спрямо предходната година
17 Януари 2020 myPR

Продължавайки бързия си растеж на съществуващите пазари и извън тях, FlixMobility предложи възможност за пътуване на над 62 милиона пътници по целия свят през 2019 г., 37% годишен ръст, подобен на 40% увеличение, което компанията отчете миналата година за 2018 г.

Предложения за строителството от последно поколение – на Архитектурно-строителна седмица 2020
17 Януари 2020 Inter Expo Center

Насърчавайки кръговата икономика, бизнес-строителното изложение на България събира сектора от 25 до 28 февруари

„Кактусът“ и „Мъж на годината“ – вълнуващи комедии следващата седмица по FilmBox
17 Януари 2020 M3 Communications Group, Inc.

Зрителите ще могат да се насладят на хитови филми с емблематични актьори по каналите на FilmBox и FilmBox Plus

Пощенска банка бе удостоена с награда от Western Union за устойчив бизнес растеж
16 Януари 2020 Proximity Sofia

Пощенска банка получи специалната награда за „Устойчив бизнес растеж 2018“ от световния лидер в сферата на международните парични преводи Western Union. Банката бе отличена за развитието на платежните услуги в страната сред всички финансови институции, с които Western Union си партнира в България.

TOMMY HILFIGER ОБЯВИ ФИНАЛИСТИТЕ ОТ СВОЯТА ПРОГРАМА TOMMY HILFIGER FASHION FRONTIER CHALLENGE
16 Януари 2020 United Partners

Tommy Hilfiger обяви шестте финалисти в интернационалната програма Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge за 2019 г. Глобалното предизвикателство има за цел да подкрепи стартъп предприемачи от целия свят да развият своите ефективни бизнес решения за насърчаване на положителните промени в модата. Последният етап за финалистите е среща с жури в Tommy Hilfiger’s Campus of the Future в Амстердам. Накрая двама победители ще си поделят фонд от 150 000 евро за да развият своя бизнес, а допълнителна „награда на публиката“ от 10 000 евро ще бъде отредена на един от финалистите.