HMD Global разширява присъствието си на корпоративния IoT (Интернет на нещата) пазар в партньорство с Nokia и CGI
17 Юни 2021 Grayling Bulgaria

HMD Global прави нова стъпка в развитието на корпоративните технологични решения, обединявайки водещи за индустрията инфраструктура и експертиза

Дестилерията Glendalough и Кока-Кола ХБК разширяват партньорството си в България
17 Юни 2021 myPR

Компанията дистрибутира портфолиото на Glendalough още в Ирландия, Северна Ирландия и Австрия

Пощенска банка представя ONE wallet – мобилен портфейл от последно поколение
17 Юни 2021 Proximity Sofia

ONE wallet by Postbank е най-новата услуга в богатото портфолио от дигитални решения, които Пощенска банка разработва за своите клиенти. Като оценява потребностите и нарастващите нужди на потребителите, днес Пощенска банка представя иновативна концепция за услугата с фокус върху удобството, сигурността и отличен контрол за безконтактни картови разплащания и парични преводи през телефон. Мобилният портфейл от последно поколение е високотехнологично приложение, което следва стратегическата рамка за развитие на екосистемата от дигиталните канали за банкиране на финансовата институция.

Дрехите от Lidl – избор №1 на българите за най-добро съотношение цена-качество
17 Юни 2021 myPR

Lidl спечели най-много гласове в категорията на проучването Best Buy Award 2021/2022

Доклад на Американска търговска камара: Промяна в сферата на здравеопазването в България ще се постигне с инвестиции, иновации, мотивирани специалисти, дигитализация и публично-частни партньорства
17 Юни 2021 myPR

За да има здрава нация, България има нужда от стратегически подход и инвестиции в иновации, превенция, скрининг и развитие на доболничната помощ, от обучени и мотивирани медицински специалисти, както и от дигитализация.

В сряда, 16 юни, стартира строителното бизнес изложение Архитектурно-строителна седмица
15 Юни 2021 Inter Expo Center

На откриването ще присъстват представители на държавните и браншовите организации, свързани със сектора

Позиция на БУЛАТОМ за основни проекти в електроенергетиката на България

Каквито и доводи за цени на електроенергията от различни генериращи мощности да се привеждат и дискутират, трябва да се помни едно основно правило – и сега, и в бъдеще генериращите мощности (каквито и да са те) ще продават произведената енергия на цени, диктувани от борсата, при спазване на изискванията за опазване на околната среда. България вече е член на обединената Европейска енергийна борса и това е наше задължение, а не желание с възможност за избор.