ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ С ДВЕ ПЪРВИ НАГРАДИ ОТ КОНКУРСА НА B2B MEDIA
15 Юли 2019 myPR

Лидл България получи две сериозни отличия в петото издание на Годишните награди на B2B Media. Инициатива „Ти и Лидл за по-добър живот“ взе първо място в категория „Социално-отговорна кампания на годината“, а проектът „Lidl Неделя в Музейко“ бе отличен с първа награда в категория „Социален проект“.

Huawei представи своя доклад за устойчиво развитие за 2018 с фокус върху приобщаването към цифровите технологии

Huawei представи своя годишен доклад за устойчиво развитие за 2018 година, който е 11-тия пореден доклад за компанията. Той представя четирите посоки в нейната стратегия за устойчиво развитие – приобщаване на повече хора към цифровите технологии, сигурност и надеждност, защита на околната среда и здрава и хармонична екосистема.

АПОЛОН-95 ЕООД организира успешно втори информационен ден за представяне на постигнатите резултати по проект „Повишаване на енергийната ефективност в „АПОЛОН – 95“ ЕООД за постигане на устойчив растеж“
15 Юли 2019 Аполон-95 ЕООД

На 10.07.2019г. от 13:30 ч. на адрес гр. Горна Оряховица, ул. „Иван Момчилов“ № 5 - „АПОЛОН-95” ЕООД организира втори информационен ден по проект „Повишаване на енергийната ефективност в „АПОЛОН – 95“ ЕООД за постигане на устойчив растеж”, ДБФП № BG16RFOP002-3.002-0123-C01, изпълняван по процедура BG16RFOP002-3.002 „Повишаване на енергийната ефективност в големи предприятия” по ОПИК 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР и от националния бюджет на Република България.

Пощенска банка очаква нови таланти в стажантската си програма
15 Юли 2019 Proximity Sofia

Стажантската програма на Пощенска банка, която вече е целогодишна, дава отлична възможност на студенти и млади професионалисти да получат практически знания и опит в една от най-големите и модерни банки на пазара, носител за втора поредна година на голямата награда „Работодател на годината” от конкурса за Employer branding, организиран от b2b Media.

BILLA е любимата търговска верига на българите за четвърта поредна година

Компанията е финалист в 5 от категориите на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ 2019 г.

Samsung България: Над 650 учители преминаха през обучения за модернизиране на учебния процес
11 Юли 2019 Proximity Sofia

Организирани са над 40 обучения в 66 населени места в рамките на локалната програма Smart Classroom на Samsung, част от корпоративната социална отговорност на компанията

Социалната кампания РАБОТИ БЕЗОПАСНО, БЪДИ ЗДРАВ бе отличена с приз ПРЕДПИРЕМАЧЕСТВО С КАУЗА
11 Юли 2019 3CON

Отличията на b2bmedia се връчват за 5-та поредна година и засягат сферата на развитието на корпоративна социална отговорност, иновативност и устойчиво поведение