eMAG Black Friday 2020: 2,43 милиона посещения и поръчки на стойност 47,6 милиона лева, 17% повече от миналата година
23 Ноември 2020 myPR

Търговската кампания Black Friday 2020, организирана на платформата eMAG на 20 ноември, показа как потребителското поведение се е променило тази година и че хората се обръщат към онлайн търговията за най-различни покупки, не само от категорията електроника и ИТ.

eMAG Black Friday: продукти за дома, съдове за готвене, пелени и 1 тон кафе са сред най-желаните стоки от началото на кампанията
20 Ноември 2020 myPR

Българите се възползват от деня с едни от най-атрактивните оферти за годината и 7 часа след началото на Black Friday 2020  клиентите на eMAG са направили поръчки на стойност 31,32 млн. лв.; увеличение с 15% в сравнение с предишното издание на кампанията.

Vivre с продажби за над 10.5 млн. евро от изминалия Black Friday
20 Ноември 2020 Vivre.bg

Предвид големия интерес, на 19 ноември Vivre стартира Black Friday Extra

eMAG Black Friday 2020: Поръчки на стойност 15,94 милиона лв. за първите два часа
20 Ноември 2020 myPR

565 193 посетители през първите два часа, с 13% повече в сравнение със същия период миналата година

Edutalents.me – първата в България платформа с видео уроци за развитие на деца от 0 до 6 години
19 Ноември 2020 New Moment New Ideas Sofia

Видео уроците са създадени от специалисти в областта на ранното детско развитие

Предстоящ #аукцион
19 Ноември 2020 Vendofin

#vendofin #auction #investment #property

Преди старта на Black Friday eMAG разкриват още 6 избрани продукта
19 Ноември 2020 myPR

По време на кампанията ще е активна и томбола с награди