Новини на агенция
На 24-ти юни в София ще се проведе конференция Gen Z Revolution, която ще представи най-голямото проучване в България за Gen Z и пазара на труда. Проучването поставя основите на националната кампания „100-те изгряващи звезди“, инициирана от Leader Academy.
Социалната кампания „Знаеш ли какво дишаш?“ бе отличена с две награди за своята ангажираност и успешност. В конкурса „Най-зелените компании в България“, организиран от b2b media, кампанията спечели награда в категорията „Зелена инициатива“. Това признание подчертава значимостта на кампанията в работата за подобряване на качеството на въздуха в класните стаи.
Продължава кандидатстването в националната кампания „100-те изгряващи звезди“, насочена за подкрепа на младежите от поколението Z в тяхната кариерна реализация.
Diamond Luminous Collection коригира появата на различни видове тъмни петна – независимо от основната причина и тенът, като подмладява и намалява признаците на стареене.
В Световния ден на безопасността и здравето при работа бе обявено, че международен консорциум, ръководен от българската компания ЛОТ-КОНСУЛТ е избран за трети пореден път за доставчик на технически инспекции на делегациите на Европейския съюз и на Европейската служба за външна дейност в Брюксел
Трябва да разберете златото като инвестиция и да се престрашите да инвестирате, 96-98% от хората не разбират златото и не инвестират в него. За мнозинството психологическата бариера е огромна, а за някои непреодолима.
Инвитро центърът в медицински комплекс „Доверие“ започна кампания за подпомагане на жените с намален яйчников резерв