Новини на агенция

Остават две седмици от играта на Lidl за нов грил и купон за 200 лв.
15 Юни 2022 d:istinkt

Lidl продължава да радва всички свои клиенти, които пазаруват с приложението Lidl Plus. Всяка покупка за поне 30 лв., маркирана в мобилното приложение, може да зарадва 100 късметлии в рамките на кампанията през юни със страхотен нов грил и купони на стойност 200 лв, за още повече вкусни грил преживявания с компанията.

Летни бебешки предложения от органичен памук в Lidl
14 Юни 2022 d:istinkt

Веригата ще предложи разнообразни текстилни продукти със сертификати за устойчивост за малки и големи

Най-дългосрочната кампания у нас срещу шофирането под влиянието на алкохол с четиринадесето издание
14 Юни 2022 d:istinkt

Кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ отново учи шофьорите на отговорно шофиране
и безопасно поведение на пътя

Yettel България предлага Apple Watch Series 7 LTE с предварителни поръчки от 10 юни и наличност от 17 юни
13 Юни 2022 d:istinkt

Yettel предлага допълнение към Apple Watch Series 7, модел LTE, с по-голям и по-усъвършенстван екран, повишена издръжливост, по-бързо зареждане, алуминиеви цветове на корпуса и watchOS 8.

Ваня Щерева: Талантът има нужда от грижа
13 Юни 2022 d:istinkt

Щерева ще закрие пролетния сезон на специализираната поредица Е-Академия

Екзотичната южноамериканска кухня идва за първи път в Lidl
13 Юни 2022 d:istinkt

Продуктите са под собствената и специално създадена марка Alma Latina и се предлагат от 13 юни

Младите българи купуват повече фалшиви продукти и продължават да ползват незаконно съдържание
8 Юни 2022 d:istinkt

Повече от половината (52 %) от европейците на възраст между 15 и 24 години заявяват, че са закупили поне един фалшив продукт онлайн през изминалата година както умишлено, така и случайно, а една трета (33 %) заявяват, че са ползвали цифрово съдържание от незаконни източници.