Новини на агенция

БИОТЕХНОЛОГИЧНАТА КОМПАНИЯ „НАСЕКОМО“ ПРОМЕНИ ВИЗИЯТА СИ

Новият бранд отразява решителността на екипа да промени света към по-добро

БЛИЗО 40 ПРОЦЕНТА ОТ ХРАНИТЕ СЕ ИЗХВЪРЛЯТ КАТО ОТПАДЪЦИ

Ключово решение за този проблем е кръговата икономика

Мониторингов комитет отчете хода на Програма „Козлодуй“ по извеждане от експлоатация
4 Април 2022 Icona communications group

В Информационния център по извеждане от експлоатация на Държавно предприятие „Радиоактивни отпадъци“ се състоя среща на Мониторинговия комитет по изпълнение на Програма „Козлодуй“ за извеждане от експлоатация на спрените 440-мегаватови блокове на атомната централа.

„НАСЕКОМО“: Опасяваме се, че жителите на Лозен са жертва на тенденциозни слухове и подвеждащи твърдения
4 Април 2022 Icona communications group

Био-технологичната компания „Насекомо“ надлежно е преминала през всички етапи на Оценка на риска върху здравето и върху околната среда.

Дейността на фермата за ларви се смята за рискова едва от 1% от жителите на Лозен според представително социологическо проучване
1 Април 2022 Icona communications group

В най-голяма степен Лозен се нуждае от канализационна система. Това твърдят 64% от участниците в социологическо проучване, проведено от агенция ТРЕНД в началото на тази година. За да стане по-добро място за живеене, в селото трябва да се реорганизира събирането на отпадъците (47%) и да се облагородят пешеходните зони (29 %).

СЪРБИЯ И РУСИЯ ЩЕ СТРОЯТ ЦЕНТЪР ЗА ЯДРЕНИ ТЕХНОЛОГИИ
9 Декември 2021 Icona communications group

Правителството на Сърбия и руската държавна корпорация „Росатом“ подписаха споразумения за изграждане на Център за ядрени технологии и за съвместно предприятие, което да реализира проекта на територията на балканската държава.

Българска компания е отличена със световната награда Energy Globe Award
18 Ноември 2021 Icona communications group

Проектът на компанията NASEKOMO спечели световната награда в областта на опазването на околната среда - Energy Globe Award. Призът е в категория „Национален проект“. Днес той бе връчен на компанията от Филип Купфер, Търговски съветник при Австрийското посолство и директор на ADVANTAGE AUSTRIA в България, която е сред основните партньори на инициативата.