Новини на агенция
Данните обобщават предизвикателствата и постигнатите резултати от индустрията
Тъй като тазгодишният Черен петък беше първият след пандемията, българите се насочиха повече от всякога към онлайн пазаруването на мода, устави платформата за откриване на модни стоки GLAMI.
Най-новото GLAMI проучване Fashion (Re)Search споделя какво и как биха купили българите в най-натоварения ден за пазаруване в годината.
81% от участниците в проучването на GLAMI потвърдиха, че са забелязали увеличение в цените на дребно
С всеки изминал ден се появяват все повече модни онлайн магазини. Вече има толкова много достъпни възможности, което е едновременно благословия и проклятие за нас.
GLAMI, водещата европейска платформа за модни находки, наскоро представи на своите милиони потребители нов начин за откриване и пазаруване на дрехи, обувки и аксесоари. Това е едно истинско иновативно подобрение в машинното обучение, което ще направи процесът на търсене на модни открития по-лесен за всеки.
Европейци от 9 държави се превъплътиха в „модна полиция“ за един ден и посочиха стиловете, тенденциите и навиците, които всички сме опитвали поне веднъж в живота си, дори и да не си го признаваме!