20 Май 2011г.
19 май 2011 г., София. На церемонията за официалното връчване на годишните награди за постижения в сферата на връзките с обществеността „PR Приз 2011” фирма Go Green Communications получи три награди. Дебютното участие на агенцията в конкурса беше с проекта „Лесно, весело, разделно” в полза на разделното събиране на отпадъци, реализиран за „Екобулпак” АД в партньорство със Столична община. Проектът взе първа награда в една от най-оспорваните категории на „PR Приз 2011” – „Обществено значима PR кампания на организация от стопанския сектор”. На второ и трето място в категорията се класираха съответно агенция „Интеримидж” с проекта си “Тера Мадре Балкани 2010”, и агенция “Active Group” с кампанията си за “VIVACOM в подкрепа на децата с дислексия и аутизъм”.
Проектът на младши консултанта на Go Green Communications Десислава Виткова получи и първа награда с проекта си „Блогът на една книга” в първия по рода си риалити конкурс за избор на PR агенция – M-Tel PR Challenge Contest. В конкурса PR специалисти премериха силите си в реално време за изготвяне на предложение по зададен от мобилния оператор конкретен казус.
Go Green Communications получи и неочаквана специална награда от „Дипломат Корпорейшън“ ООД, един от спонсорите на петия PR фестивал и наградите „PR Приз 2011”, за принос към подобряване на качеството на живот в България.
Наградите “PR Приз 2011” са организирани за 11 поредна година от Българска конфедерация за връзки с обществеността (БКВО) – дружеството, което обединява три от най-големите действащи професионални PR организации в България – Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО), Асоциация на имиджмейкъри и специалисти по връзки с обществеността (ИМАГИНЕС) и Българска академична асоциация по комуникации (БААК) и имат за цел да отличат най-добрите проекти, агенции и специалисти във всяка от единадесетте конкурсни категории.
На церемонията, състояла се в хотел „Метрополитън,” присъстваха родни и чуждестранни PR специалисти, като специален гост беше г-н Пол Уилис, директор на Център за PR изследвания, университет Лийдс Метрополитън, който изнесе лекция на тема „The New PR Generation: Личностно развитие и нови образователни модели в несигурната среда” в рамките на петия PR фестивал.
„Благодарим на Екобулпак, че ни повярваха, независимо, че не ни познаваха и на Столична община за подкрепата. Благодарим на колегите от PR бранша за това, че непрекъснато правят интересни проекти и че предизвикват професионалните граници. Благодарим на журито на “PR Приз 2011”, за това, че видя и оцени нашия проект и ни даде възможност да изживеем това. Всяка награда е специална, но за нас тази е неповторима и ще остане такава, защото това е първото ни участие в професионален конкурс и първата ни награда. Благодаря на Камен за идеята и на целия екип – страхотни сме!” , каза Радина Ралчева, управител на Go Green Communications.
Останалите конкурсни категории бяха „Корпоративна PR кампания”, “Социално отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор”, “PR Проект в публичния сектор”, “PR проект за вътрешни комуникации”, “PR проект за продукт или услуга”, “Специално събитие”, “PR проект на медия”, “Кризисен PR и управление на комуникационни проблеми”, “Имиджмейкинг и PR на студентски проект”, в които се включиха общо 43 проекта.
За допълнителна информация:
Десислава Виткова
+359 2 870 60 75, +359 888 3321 30
d.vitkova@gogreencommunications.bg
На снимката: (отляво: г-н Милен Димитров, прокурист на „Екобулпак” АД, г-н Камен Кирилов, автор на кампанията, г-жа Радина Ралчева, управител на Go Green Communications, г-ца Десислава Виткова, Младши PR консултант, Go Green Communications
За Go Green Communications:
Go Green Communications е консултантска агенция за комплексни услуги в областта на комуникациите.
Агенцията работи както с корпоративни и индивидуални клиенти, така и с обществени, държавни и административни организации в България.
Go Green Communications следва най-високите международни стандарти на работа и осигурява на своите клиенти креативност, иновативен подход, добавена стойност на продукта, професионално и компетентно обслужване, персонално отношение и внимание към детайлите и спецификите на всеки казус.