26 Октомври 2022г.
Персонализация и устойчиво развитие са основните теми на конференция
За шест години събитието се превърна в разпознаваема, широка платформа за обмен на знания, опит и добри практики между експерти в сферата на дигиталния маркетинг, бизнеса и обществения сектор.
Всяка година във форума участват водещи практици от цифровата икономика, за да представят актуалните тенденции в сферата и да демонстрират как да използваме и управляваме различните дигитални канали за комуникация по-ефективно.
Всички участници се възползват от ценната възможност да се учат от конкретни казуси, представяни на събитието, както и да създадат вълнуващи лични контакти с експерти и съмишленици съобразно бизнеса и интересите си.
Акцент в дискусиите на седмата конференция Digital Annual Summit ще са персонализацията и устойчивия растеж като основополагащи тенденции в дигиталния свят, електронната търговия, информационните индустрии, маркетинга и рекламата.
Събитието, организирано от списание Enterprise ще се проведе на 15 ноември 2022 г. в „Интерпред – Световен търговски център“, и събира на едно място изявени лектори с богата експертиза в дигиталния сектор.
Сред лекторите на събитието ще бъде Жюстин Томс, преподавател в НБУ и собственик на агенция. Тя ще говори за устойчивостта в дигиталните рекламни кампании. Темата за персонализацията в маркетинга ще бъде представена от Мариан Найденов, а Лазар Малаков ще разкажа как да оптимизираме нашите рекламни кампании спрямо настъпващите промени за събиране на данни “3 party cookies”.
Още подробности за събитието, както и всички лектори и програмата, можете да видите на сайта https://mysuccess.bg/digitalsummit/