Новини на агенция

ПРЕПОРЪКИ ОТ ДЕРМАТОЛОГА КАТО ПЪРВА СТЪПКА В БОРБАТА С АКНЕТО
29 Септември 2022 INFLUENCER.BG

Пъпките и акнето са проблем не само на младите хора, но и на тези над 25 години. Общи за двете групи са причините за неравностите по кожата - хормони и излагане на стрес, както и по-малко известните микрокомедони. Дермокозметичният бранд La Roche-Posay предлага решение за този проблем в лицето на линията Effaclar.

КОГАТО ПОЧИСТВАТЕ КОЖАТА СИ, НАПРАВЕТЕ ГО КАТО ЕКСПЕРТ
29 Юли 2022 INFLUENCER.BG

Уникалната комбинация от активни съставки, серамиди и MVE технология помага да запази естествената кожна бариера и прави продуктите на CeraVe неразделна част от рутината за грижа за кожата.

Ютубърът Емил Конрад с кулинарен дебют - "Хаос в кухнята"
7 Юли 2022 INFLUENCER.BG

Хаосът в кухнята вече никога няма да бъде същият, защото Емил Конрад направи своя кулинарен дебют и издаде първата си книга с любими рецепти - “Хаос в кухнята”.

LIPIKAR BAUME LIGHT AP+M – ЛЯТНА ПРЕПОРЪКА ЗА СУХА И СКЛОННА КЪМ АТОПИЯ КОЖА
30 Юни 2022 INFLUENCER.BG

La Roche-Posay представя новата, по-лека текстура на известния продукт Lipikar Baume AP+M, която попива бързо в кожата и има охлаждащ ефект, и която също като "оригиналната" версия има бързо успокояващо действие.

La Roche-Posay ви призовава: СПАСЕТЕ КОЖАТА СИ
7 Юни 2022 INFLUENCER.BG

ЗА ПОРЕДНА ГОДИНА LA ROCHE-POSAY СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ПРЕВЕНЦИЯ НА РАКА НА КОЖАТА, СЪВМЕСТНО С НАД 100 ДЕРМАТОЛОЗИ ОТ РАЗЛИЧНИ ГРАДОВЕ В БЪЛГАРИЯ

LA ROCHE-POSAY ANTHELIOS UVMUNE 400 SPF 50+
18 Май 2022 INFLUENCER.BG

Революция във фотозащитата: UV филтър, който предпазва от най-коварните UV лъчи

След 10 години задълбочена работа и над 65 проучвания, брандът La Roche-Posay с гордост представя новия ANTHELIOS UVMUNE 400 - фотопротектор, който защитава и от най-коварните UV лъчи в спектъра 380-400 nm, подсигурявайки кожата на лицето с много висока защита всеки ден. 

Кой каза Takeaway.com
18 Май 2022 INFLUENCER.BG

Компанията за доставка на храна Takeaway.com представя своята нова бранд кампания „Кой каза“, която е посветена на универсалната радост, която изпитваме, когато някой даде идеята да си поръчаме храна, и затвърждава отдадеността на Takeaway.com към това да доставя храна и да задоволява всяко вкусно желание.