15 Юли 2020г.
Ямбол, 15 юли 2020 г. – Kaufland България увеличава асортимента си в Ямбол с близо 600 хранителни продукта. Сред нововъведенията са и фермерски щанд, който включва продукция и от регионални производители, както и т.нар. витрина „To Go”, която се намира непосредствено след входа на обекта и предлага основно свежи пакетирани храни и напитки за хората със забързано ежедневие.
Новите допълнения са част от мащабната модернизация на хипермаркета, която компанията предприе с цел да осигури още по-качествено и удобно пазаруване за своите клиенти. Концепцията на търговската верига набляга на по-модерен интериор и функционални решения, които позволяват на потребителите да избират от разнообразието от качествени и свежи продукти по лесен, бърз и интуитивен начин.
Хипермаркетът разполага с около 400 кв. м. допълнителна търговска площ и нова подредба, съобразена изцяло с комфорта на клиента. Пример за това са разширените коридори и по-ниските рафтове със стоки, които пестят време на потребителите и дават възможност за бърз достъп до касите от всяка точка на обекта.
За още по-голямо улеснение на клиентите бе създадена специална навигационна система, която да улесни пътя им до желаните продукти, като всяка продуктова група е обозначена с цветови код и икона.
Други значими обновления са специална зона с био продукция, обособена в началото на хипермаркета, допълнителен кът за свежи подправки, обновена витрина с обслужване и допълнителни каси. Съвсем скоро към стандартните колички за пазаруване компанията ще добави и нови, по-малки, предназначени за децата в семейството.
Разбира се, Kaufland България продължава да призовава към отговорно пазаруване и да поддържа активни и всички противоепидемични мерки във връзка с разпространението на Covid-19 в страната, за да гарантира както сигурното и спокойно пазаруване на клиентите, така и нормалния работен процес на своя екип.
За близо 15 години на пазара в България, компанията създаде мрежа на територията на цялата страна, като изгради обекти в ключови региони, за да направи достъпни за възможно най-много българи разнообразие от качествени продукти на ексклузивни цени. По този начин компанията оказа силно позитивно влияние върху развитието на националната и местната икономики, и стандарта на живот в регионите.
Постига го чрез осигуряване нови работни места, развитие на инфраструктурата по места и устойчив принос в развитието на различни общности.
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 60 хипермаркета на територията на 34 града в страната. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.