В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Tuborg е партньор на MTV Presents Varna Beach

10 Юли 2017г.

  • Pin It

Любимата марка бира на младите хора в България е основен партньор на топ музикалното събитие това лято

7 юли 2017 г. – Датският премиален бранд Tuborg е партньор на MTV Presents Varna Beach – най-мащабното музикално събитие на живо това лято. То ще се проведе на 15 юли, а като част от партньорството Tuborg раздава 1400 покани по време на мащабната си лятна промоция. Известен е финалният лайн-ъп от световни изпълнители, потвърдили участие в концерта MTV presents Varna Beach: Биби Рекса (Bebe Rexha), Стийв Аоки (Steve Aoki), Джонас Блу (Jonas Blue), Редфу (Redfoo), Тайни Темпа (Tinie Tempah), Горгон Сити (Gorgon City), R3WIRE & Varski, SuperHero DJs, с подкрепа на Дара, Кристиан Костов, Поли Генова и Pavel & Venci Venc’ от българска страна.
„Tuborg e напитката на активните млади хора, които са общителни, свободолюбиви, обичат забавленията и се наслаждават на живота. Партньорството с концерта MTV presents Varna Beach въплъщава основните ценности на бранда – ентусиазъм, оптимизъм и желание за приключения и забавление“, сподели Мариан Дочев, бранд мениджър на Tuborg.
„През годините Tuborg се развива постоянно, следвайки най-новите тенденции в ежедневието, музикалните вкусове и градската култура на модерните млади хора. Вярвам, че щедрата лятна промоция ще привлече вниманието на потребителите и ще помогне за позиционирането на Tuborg на водещо място в сегмента на премиум бирите в България“, допълни Мариан Дочев.
Поканите за концерта MTV Presents Varna Beach на Tuborg са част от национална лятна промоция с над 220 000 награди, в която участват само оборотни бутилки Туборг 500 мл, идентифицирани с промоционален етикет (колие с посланието „Грабни една от 222 000 награди под капачките“). Промоцията се провежда до 31.07.2017 г. включително. Всяка покупка на Туборг 500 мл с промоционален етикет дава шанс за откритие на печеливш символ под капачката. Символ "бутилка" носи на печелившия една безплатна бира Туборг 500 мл, която може да бъде взета от избрани търговски обекти, обозначени със стикер или една от 100 безжични тонколонки JBL.
Повече информация има на www.tuborg.bg/promo.
MTV е основният младежки музикален бранд в света. С глобален обхват, който достига до повече от половин милиард домакинства, MTV е културен дом на поколението Y, на музикални фенове и артисти, пионер в създаването на иновативно, печелещо награди съдържание за младите хора чрез телевизия, онлайн и мобилно съдържание. Извън Съединените щати, MTV е част от Viacom International Media Networks, подразделение на Viacom Inc. един от водещите световни създатели на програми и съдържание във всички медийни платформи.

За Tuborg в България
Tuborg традиционно е марката бира, свързана с музикални проекти, като през годините е заставала зад едни от най-големите фестивали и концерти у нас. Веднага след навлизането си като лицензионна марка в България през 2004 година, Tuborg става основен партньор на най-грандиозните музикални събития в страната. Tuborg спонсорира концертите на Питър Гейбриъл, Ибрахим Ферер, Сезария Евора, Крафтверк, Блек Сабат, Мегадет, Стерео ЕмСиз, Фиш, Фън Лавинг Криминалс, Левъл 42, Депеш Мод, Дюран Дюран, Роксет, Мадона, Кайли Миноуг, Симпли Ред, Браян Адамс, Мерилин Менсън, Деф Лепърд, Уайтснейк, Джудас Прийст, Майк & Mеканикс, Джордж Майкъл, INXS, Масив Атак, многобройни фестивали в страната като Summer Chaos Festival, Spirit of Burgas, Sofia Rocks, Bansko Jazz Fest, Каварна Рок и други.
Освен че през последните години даде свободен достъп на стотици фенове до култови концерти и партита у нас, Tuborg заведе и десетки българи на едни от най-големите музикални фестивали в Европа – EXIT и Glastonbury.
През 2016 година Tuborg прави селекция на 40-те най-яки клубни партита в София и Пловдив под шапката на Tuborg Color Edition Parties.

За Карлсберг България
Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в четири разновидности – ябълка, круша, къпина и боровинка.

За Карлсберг Груп
Карлсберг Груп е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42,000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 година Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.

Още новини от Лайфстайл

RSS виж всички

KLM предлага на клиентите си екскурзии и развлечения по целия свят чрез GetYourGuide

KLM предлага на клиентите си екскурзии и развлечения по целия свят чрез GetYourGuide

От днес, KLM Royal Dutch Airlines предлага на своите клиенти по целия свят възможност да резервират посещения, обиколки и различни развлечения в GetYourGuide.

Кама Гинкас, Деян Дуковски и Майя Праматарова са журито на Международен студентски театрален фестивал “Данаил Чирпански”

Кама Гинкас, Деян Дуковски и Майя Праматарова са журито на Международен студентски театрален фестивал “Данаил Чирпански”

Три популярни имена на европейското театрално изкуство ще бъдат жури на първото издание на Международния студентски театрален фестивал “Данаил Чирпански” от 1 до 7 октомври в Стара Загора.

Благотворителен концерт „Благодаря От любов към живота“ набира средства в кампанията на Avon срещу рака на гърдата

Благотворителен концерт „Благодаря От любов към живота“ набира средства в кампанията на Avon срещу рака на гърдата

Кампанията на Avon срещу рака на гърдата ще събере любими български звезди на традиционния си благотворителен концерт, който тази година ще се проведе под надслов „Благодаря От любов към живота“.

Huawei Watch 2 – Пълна свобода

Huawei Watch 2 – Пълна свобода

Huawei непрекъснато усъвършенства устройствата си, за да ни служат по-добре. Дизайнерите на новия Huawei Watch 2 са търсили концепцията за „пълна свобода“ и успешно са я използвали на различни нива.

Седем знаменитости водят битка с килограмите в новата поредица на TLC

„Знаменитости в битка с килограмите“ проследява строгия режим, на който са подложени звездите от 26-и септември, в 22:00 часа

Абонамент за RSS новини