15 Декември 2023г.
Наблегнете на популяризиране на марката
Каква е личността на вашата хамалска компания? Вие ли сте златният пример за преместване? Когато разглеждате вашата марка, започнете с тези три въпроса:
- Разграничаване: Как се отличавате от конкуренцията?
- Съобщения: Какво съобщение искате да изпратите на потенциални клиенти?
- Идентичност на марката: Как и къде ще бъде отразен имиджът на вашия бранд?
Идентичност на името ви
Помните ли старата поговорка „Имате само един шанс да направите първо впечатление“? Първото впечатление на вашата хамалска компания е нейната идентичност-активите. Които определят как вашата марка се възприема, и интерпретира от вашия целеви пазар. Силната идентичност на фирата е последователна и всички активи, от дизайна на вашия камион до логото на вашето униформено облекло, е от ключово значение.
Проверете тези детайли с клиентите си:
- Име на компанията, лого и уебсайт
- Дигитални и физически реклами
- Камион
- Онлайн реклама
- Бюлетини по имейл
- Печатни маркетингови и рекламни материали
- Имейл подпис
- Облекло по поръчка като тениски и шапки
- Акаунти в социалните медии
- Визитки
уебсайт
Уебсайтът на вашата хамалска компания е най-критичният маркетингов инструмент във вашия набор от инструменти. Той казва на потенциалните клиенти кои сте вие и как можете да им помогнете. Независимо дали създавате първия си сайт или правите проучване, преди да оптимизирате съществуващ, трябват малко усилия!
Уверете се, че вашият уебсайт е оптимизиран за зареждане на всички устройства, особено мобилни: 52% от целия уеб трафик е мобилен, така че да имате отзивчив сайтът е от ключово значение за гарантиране, че потенциалните клиенти могат лесно да намерят и научат за вас.
Не карайте клиентите да гадаят: включете информация за контакт, която ги свързва с полезен ресурс. За добавена стойност и бързи отговори помислете дали да не посветите страница от сайта си на ЧЗВ на клиенти.
Използвайте реални снимки и отзиви: преместването е невероятно стресиращо и клиентите искат да работят с компания за хамалски услуги, на която имат доверие. Действителни снимки от преместване, примери за добре опаковани мебели и препоръки от предишни клиенти, всичко това спомага за изграждането на доверие във вас.
Отговорете на потенциални клиенти: възможните клиенти в уебсайта могат да бъдат един от най-добрите ви канали за генериране на трафик. Ако вие улеснявате клиентите, например с автоматичен отговор по имейл.
SEO и съдържание
Какъв е смисълът да имате страхотен уебсайт, ако никой не може да го намери?
SEO (оптимизация за търсачки) помага да се гарантира, че вашият сайт се класира по-високо в резултатите от търсенето, позволявайки на повече клиенти да ви намерят. В един идеален свят, когато някой търси компании за преместване онлайн, името ви е нужно да се появява в горната част на търсачката. Солидната SEO стратегия използва ценното съдържание на вашия сайт, за да помогне на повече хора да намерят вашата фирма за хамали
в морето от подобни конкуренти.
Вашето съдържание ще стимулира вашата SEO стратегия – помислете за публикации в блогове, актуализации в социалните медии, видеоклипове и препоръки. Съдържание, което е полезно, уместно и ценно за вашата целева аудитория, е по-вероятно да се появи в резултатите от търсенето, което в крайна сметка ще привлече трафик към вашия сайт.
Социална медия
Социалните медии са идеалният двигател за разпознаване на марката и ангажираност. Публикуването на подходящо съдържание, като решения на често срещани проблеми с преместването.
Маркетинг и реклама
Постоянният поток от нови потенциални клиенти е изключително важен за растежа на вашия бизнес. А силната маркетингова и рекламна стратегия ще гарантира, че хората могат да станат ваши клиенти. От уста на уста и препоръки, до традиционни и дигитални рекламни стратегии, има много възможности да развиете бизнеса си.
Заемете се с растежа на фирмата
Не е нужно да ви казваме, че колкото по-голямо е вашето име, толкова повече приходи и възможности ще ви се предоставят. Но какви стъпки можете да предприемете, за да повлияете на растежа на вашата компания? Ето някои изпитани инструменти, които да използвате:
Генериране на потенциални клиенти
Създаването на стратегия за генериране на потенциални клиенти е от ключово значение. Освен страхотен уебсайт и силна маркетингова стратегия, има различни канали, които трябва да познавате, за да привлечете повече потенциални клиенти:
- Сайтове за рецензии и препоръки
- Платени реклами по телевизията и радиото
- Разлепване на печатни реклами в жилищни комплекси
Вдигайте си телефона
23% от съществуващите хамалски компании не отговарят на пропуснати обаждания в рамките на 24 часа, а 42% не отговарят на обаждания в работно време. Ако бъдете хамали, които отговарят на всяко едно обаждане, тогава ще сте компанията, която добавя повече клиентите!
Дайте приоритет на клиентското изживяване
Преместването е стресиращо. Уверете се, че вашите клиенти получават изживяването, което заслужават, като улесните посещението им на вашия уебсайт. От автоматични отговори по имейл, които отговарят на всеки входящ потенциален клиент. До бързи телефонни обаждания за потвърждаване на срещи и отговаряне на въпроси.