30 Април 2024г.
Най-ефективният начин да опаковате и преместите вашето офис пространство е да се погрижите и за мебелите в него. Нашият план за преместване на офис оборудване завършва с някои съвети за опаковане на мебели за домашен офис, заедно с оборудване.
Стъпка 1. Време за решение: преместете офис мебелите си или само оборудването?
Преди да се втурнете да опаковате офис мебелите си за преместване, запитайте се дали има смисъл при вашите конкретни обстоятелства. Повечето мебели са доста тежки и транспортирането им до нов дом ще ви струва много, особено ако този нов дом се намира далеч от сегашното ви местоположение.
Понякога по-бюджетният подход е да оставите старите мебели (или да ги продадете) и да закупите нови, след като преместването приключи. Наистина ли харесвате офис мебелите си толкова много, че сте готови да платите добри пари, за да ги преместите надалеч? А какво ще кажете за цялото офис оборудване?
Освен ако не притежавате предмет със сантиментална стойност или скъпа антична мебел от масивно дърво, повечето мебели няма да си струват да бъдат преместени, още повече, когато са от типа IKEA.
Стъпка 2. Разглобете вашите офис мебели
Стъпка 2 от контролния списък за опаковане на офиса и многото оборудване е от решаващо значение. Ще трябва да разглобите частите от офис мебелите, които са твърде големи, за да бъдат опаковани и преместени такива, каквито са.
Тази стъпка е предназначена за бюра, библиотеки и шкафове за архиви, а не за офис столове и малки офис мебели, които могат да се местят лесно и безопасно.
Ако не сте сигурни как да разглобите безопасно офис мебелите си, консултирайте се с техните специфични инструкции за сглобяване (ако е приложимо). В тях е описано, как да демонтирате офисно оборудване, или намерете някой, който знае какво прави. Най-сигурният вариант все още е да заложите на професионални хамали на мебели .
Ако обаче имате идея какво да правите, тогава вземете куфарчето си с подръчни инструменти и се захващайте за работа. Не забравяйте да поставите малки закрепващи елементи като винтове, болтове, гайки, дюбели и т.н. в затварящи се найлонови торбички, за да не ги загубите .
Стъпка 3. Опаковайте вашите разглобени офис мебели
Увийте всяка разглобена мебел в дебели одеяла, за да ги предпазите от повреда. Обърнете специално внимание на изключително крехките детайли, като например стъклени компоненти, първо ги опаковайте в опаковъчна хартия, след това използвайте фолио и накрая ги увийте в одеяла.
Оставете различни малки предмети в техните чекмеджета така, както са, без да ги изваждате и опаковате отделно. Всичко, което трябва да направите, е да увиете цялото чекмедже в стреч фолио и сте готови.
Не използвайте нещо лепящо или тиксо върху повърхностите на вашите офис мебели. Ако го направите, тогава може да съсипете горния слой боя или мад. Поради неприятните следи от силно-залепващо тиксо, което може да остави следа върху деликатните външни покрития.
Въпреки че опаковането на домашен офис и домашно офис оборудване за преместване не е прекалено сложно, все пак може да е необходимо да получите професионална помощ. Ако изглежда, че не можете да се справите с големите мебели в домашния си офис.