30 Април 2024г.
Елисавета Търпанова е новият изпълнителен директор, а Мина Проданова се присъединява към криейтив отдела като творчески директор
30.04.2022 г., София, Елисавета Търпанова и Мина Проданова се присъединяват към екипа на DNA, водени от идеята за силно бизнес и креативно развитие на агенцията. Новото женско дуо ще инвестира в разрастването на бизнеса, надграждане на дългосрочните партньорства и създаване на добавена стойност в комуникацията с клиентите.
Със своя 19-годишен опит в рекламата, Елисавета Търпанова заема позицията на изпълнителен директор на DNA. Тя ще отговаря за стратегическото развитие на агенцията, разширяването на мрежата от партньори и управлението на екипа. Елисавета започва професионалния си път в комуникационна група Interpartners като преминава през почти всички звена в структурата – от акаунт асистент до изпълнителен директор. Нейният богат опит с разнообразни клиенти и професионални предизвикателства й дават предимството да познава бизнеса в детайли, а решителността й – ясна визия къде иска да заведе агенцията, която поема.
„Присъединявам се към екипа на DNA с амбицията да разгърнем още повече потенциала на агенцията и да надградим портфолиото от услуги.“, споделя Елисавета Търпанова.
Журналистическото образование от СУ „Св. Климент Охридски“ е още едно предимствата на Елисавета, оставило в нея навика да е винаги в крак с актуалните новини от деня и тенденциите в сферата на комуникациите.
Следващото ново име в DNA е Мина Проданова, която се присъединява към екипа като творчески директор. Случайност или не, Мина също е с 19-годишен опит в рекламата. Тя започва професионалния си път като репортер и редактор, след което като сценарист на телевизионни предавания. Първата й връзка с рекламата е с DDB Sofia, където работи като копирайтър в продължение на 6 години. След това продължава да развива таланта си в агенция Noble Graphics, работейки за някои от най-големите брандове на пазара – Банка ДСК, Шуменско, Пиринско, Carlsberg, MINI, BMW, VIVACOM, Kaufland, Olympus.
„Вярвам, че целият екип заедно ще надградим DNA като едно от най-разпознаваемите имена на пазара и ще развием ДНК-то си в пълнота.“, допълва Мина Проданова.
Възпитаник на НГДЕК „Св. Константин-Кирил Философ“ и на СУ „Св. Климент Охридски“, Мина има богата обща култура и чувство за хумор, а нейния дългогодишен опит в динамичната среда на рекламния бизнес е доказателство за компетентност и професионализъм, характерни за DNA.
Творческа агенция DNA e част от най-голямата рекламна и медийна група в България - adhub. Компанията, начело с криейтив директора Андрей Андреев – Вини, има множество отличия ФАРА, а в клиентското й портфолио са едни от най-известните брандове като МETRO, Philip Morris Bulgaria и др. Воден от мотото “Less is more”, екипът на DNA разработва оригинални маркетинг стратегии като покрива всички аспекти на рекламните и комуникационни дейности