06 Февруари 2023г.
За търговците на дребно условията са предизвикателни – висока инфлация, ръст на лихвите, заплаха от рецесия, затруднения при веригата на доставки. Това променя потребителското поведение и налага промяна и в подхода за представяне на продуктите и услугите, рекламата, посланията на бранда и изграждането на дългосрочни взаимоотношения с клиентите.
Недостигът на работна сила и все по-широкото приемане на иновативни технологии също изправят търговците пред предизвикателства.
За ритейлърите е важно в такава сложна среда да поставят акцент върху създаването на стойност за потребителите и разграничаване от конкуренцията с подходящи, навременни оферти и по-голяма ефективност при поръчката, плащането, доставката и цялостната комуникация с клиентите.
Поведението на потребителите при пазаруване се променя постоянно, особено в икономическа среда. Точното разбиране на моделите и предпочитанията на потребителите при покупка позволява на търговците да подобрят стратегиите за лоялност, да идентифицират области за рационализиране на работния процес и персонала и да подобрят изживяването при пазаруване, за да увеличат приходите.
По време на Retail Digital Forum 2023 ще научите:
- Каква е динамиката на потребителските нагласи в криза
- Колко важни за бизнеса са данните и анализите
- Какви подходи да приложите за оценка на ефективността на кампаниите си
- Как ритейл бизнеса да се развива и да бъде устойчив в развитието си
- Какви са най-важните елементи за един успешен ритейл бизнес
- Какво изживяване очакват потребителите от първата среща с магазина до плащането и доставката
- Кои са работещите подходи за привличане на представителите на поколението Z и поколението Алфа
Още детайли за събитието, лекторите и програмата можете да видите на сайта на форума: https://retailsummit.enterprise.bg
За регистрация: https://retailsummit.enterprise.bg