В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

M3 Communications Group, Inc. с шест награди BAPRA

28 Април 2017г.

  • Pin It

M3 Communications Group, Inc. спечели две златни, две сребърни и две бронзови отличия на годишните награди BAPRA Bright Awards. Това е най-голямото постижение на компанията в цялата й 23-годишна история. На бляскава церемония снощи авторитетното международно жури отличи компанията за успешни, креативни и иновативни проекти, реализирани през изминалата година в областта на вътрешно корпоративните комуникации, public affairs, дигитални кампании.

M3 Communications Group, Inc. е победител в категориите Кампания за вътрешни комуникации с проекта си за служителите на Nescafe България – „Пътят на кафето започва с грижа“, и Кампания Public Affairs с международния археологически проект Black Sea MAP и кампанията „PR машина на времето разкрива хилядолетните тайни на морето“. Убедителните втори места са за успешната дигитална кампания за Данонино „Кажи ДА на самостоятелността“ и за реализацията на дългогодишния CSR проект на L'Oreal и UNESCO „За жените в науката“ в категория Маркетинг, свързан с кауза.

M3 Communications Group, Inc. получи и престижното трето място за „Агенция на годината“, след като през 2016 г. стана носител на голямата награда и продължи активна работа по комуникационното обслужване на едни от най-големите и успешни български и международни компании. Компанията спечели и почетната бронзова награда в категория Дебют на годината за лансирането на смарт устройството MyKi на иновационния лидер Allterco.

Още един успех на M3 Communications Group, Inc. на BAPRA Bright Awards 2017 е и участието в проекта „НЕ/ПОЗНАТИ“ от Златния фонд на Колекцията на Обединена българска банка, който получи бронзово отличие в Категория Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел.

„В качеството си на президент на международната PR асоциация ICCO през последната година и половина имах възможност да обиколя много страни и да наблюдавам развитието на PR бизнеса. Сравнявайки проектите и постиженията на българския пазар, виждам, че компаниите у нас поддържат изключително високо ниво на работа и следват успешно международните стандарти. В M3 Communications Group, Inc. работим от години не само за успешната реализация на проектите на своите клиенти и партньори, но за това високо ниво на PR бизнеса в България, което ме кара да се чувствам изключително горд“, каза на церемонията Максим Бехар, главен изпълнителен директор на M3 Communications Group, Inc.

Наградите BAPRA Bright Awards се организират от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) и се оценяват от независимо и авторитетно международно жури от експерти в областта на комуникациите. Тази година близо 120-те подадени апликации бяха разгледани от жури в състав: председател – международно признатият експерт Ричард Хоутън, и членове Андрю Джонсън (Белгия), Анита Балатон (Унгария), Анна Крайевска (Полша), Барт де Врийс (Холандия), Елена Фадеева (Русия), д-р Зехра Гюнгьор (Турция), Кренгута Росу (Румъния), Кристоф Жинисти (Франция), Ксения Ренко (Хърватия), Лула Заклама (Египет), Пол Хоугън (САЩ), д-р Сара Рьотцер (Германия), Франсис Ингам (Великобритания), Юрген Ганголи (Австрия), Ян Боман (Дания).

За M3 Communications Group, Inc.
M3 Communications Group, Inc., партньор на най-голямата PR компания в света – H+K Strategies, част от WPP Group PL, oсигурява широк спектър от услуги в областта на публичните комуникации – комуникационни стратегии, връзки с медиите, кризисен мениджмънт, дигитални услуги и услуги в сферата на социалните медии, маркетингови концепции, медия мониторинг, уеб и др. Основателят на компанията и изпълнителен директор Максим Бехар има повече от 25 години богат опит в областта на публичните комуникации и е световно признат като експерт по комуникации. От 2015 г. той е президент на ICCO – най-влиятелната световна PR асоциация.

За БАПРА
Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. Асоциацията е представител на най-авторитетните компании за комуникационни услуги на пазара в България. През изминалите години БАПРА допринесе за повишаване на етичните стандарти и професионализма в сферата. Всички компании, които членуват в асоциацията, приемат Етичния кодекс и гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение както към клиентите, така и към своите колеги.

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2bmedia

The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2bmedia

Андрю Морис – основателят на инвестиционната компания The Blueprint, беше част от журито на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателска марка.

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

BNI България е сред основните партньори на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд.

MULTIVAC на Anuga FoodTec 2018 в зала 9.1, щанд A020

MULTIVAC на Anuga FoodTec 2018 в зала 9.1, щанд A020

Икономично производство на опаковки със заоблен контур дори и в малки партиди Волфертшвенден, Германия, 16 януари 2018 г. – Благодарение на употребата на иновативен инструмент за рязане по контура, вече е много икономично да се произвеждат опаковки със заоблен контур в малки партиди на термоформовъчна машина.

лидл българия отличена като най-добър работодател НА ГОДИНАТА

лидл българия отличена като най-добър работодател НА ГОДИНАТА

Компанията получи втора награда на годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

13 компании грабнаха отличията Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.

Абонамент за RSS новини