18 Септември 2023г.
Водещият ритейлър ще се включи в инициативата с лектор и специален казус
Kaufland България е генерален партньор на 11-тото издание на 9Academy, в което ще вземат участие 50 младежи. Инициативата се организира от фондация „ДЕВЕТ“ и „Девет А“ ООД, а основната ѝ цел е да подпомогне личностното и професионалното развитие на участниците чрез практически знания, умения и опит, предоставени по интерактивен и достъпен начин.
Kaufland се включва в Академията, за да запознае младите професионалисти с вълнуващия и динамичен сектор на модерната търговия. За целта представител на компанията в лицето на Красимир Тодоров, ръководител на направление „Акционен мениджмънт“ в Каuflаnd България, ще бъде сред лекторите в 11-тото издание на 9Academy. В допълнение ритейлърът е подготвил и специално разработен бизнес казус за целите на Академията и модулите в нея. Той ще помогне на участниците да приложат наученото по време на обучението си на практика.
„За мен е истинско удоволствие, че ще стана част от 11-ия сезон на 9Academy. Вярвам, че в България има много талантливи и амбициозни млади хора, които непрекъснато търсят възможности и начини на усъвършенстване и развитие. С нетърпение очаквам да се докосна до част от тях по време на Академията“, сподели Красимир Тодоров.
Началото на 11-тото издание на 9Academy ще бъде дадено на официална церемония през октомври тази година. В продължение на няколко месеца участниците ще преминат обучения по 9 бизнес модула – предприемачество, финанси и счетоводство, продажби, правни услуги, маркетинг, HR, НПО, PR, Digital/IT. Освен това младежите ще имат достъп до допълнителни ресурси, нетуъркинг събития и обучителни възможности, както и до бонус модул за личностно развитие и практическа работа по бизнес казус. По този начин програмата предлага едновременно професионално и личностно развитие на всеки участник.
Едно от основните предимства на 9Academy е фактът, че свързва инициативни и мотивирани хора с експерти и професионалисти от различни сфери, които споделят опита си чрез иновативни обучения. Успешният формат на Академията се доказва вече близо 10 години. През този период повече от 500 души са се включили в обучението и са се докоснали до ценните знания и опит на над 60 професионалисти.
Kaufland подкрепя инициативата като част от мисията си да насърчава и развива предприемчиви и проактивни бъдещи професионалисти. Компанията реализира редица собствени програми, фокусирани върху младите хора – „Управители на бъдещето“, Kaufland Business Academy, Практикантска програма, Стажантска програма, Търговска академия, Програма за дуално обучение и др.
Водещият ритейлър има традиции в осъществяването и на редица партньорски програми, които са насочени към развитие в сферата на образованието, предприемачеството и иновациите за младежи, чиято дългосрочна цел е да се подпомага създаването на среда за изграждане на бъдещите лидери у нас. Партниращи институции и организации на Kaufland са Университета за национално и световно стопанство, Нов Български Университет, Американски университет в България, Университет по Архитектура, Строителство и Геодезия, Bulgaria Wants You, Тийноватор, Junior Achievement, Mentor The Young, Клуб на талантите, част от To The Top, Тук-Там, Софийски фестивал на науката, Музейко, Panda Labs на WWF и др.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията у нас с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 900 служители. Пет поредни години компанията е сертифицирана като Top Employer от международния независим институт Top Employers Institute. От началото на 2022 г. до момента утвърждаването на работодателската марка на Kaufland България беше засвидетелствано и от повече от 35 отличия в най-оспорваните категории на значими конкурси като Employer Branding Awards на b2b Media, Career Show Awards, My Love Marks, Business Lady, Employer of choice и други.