В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

„ГудМилс България“ с първо място в конкурса „Най-зелените компании в България“

15 Юни 2017г.

  • Pin It

 

„ГудМилс България“ ЕООД бе класирана на първо място в категорията „Хранителна индустрия" на националния конкурс „Най-зелените компании в България", организиран от b2b Media. Наградата бе приета от Стилианос Маламусис, директор „Производство“ в най-голямата мелница в България.
„От свое име и от името на целия екип на „ГудМилс България“ бих искал да изразя огромна благодарност за наградата и отговорно да заявя, че ние ще продължим да следваме нашата политика за опазване на околната среда. Ще продължим да инвестираме в нашата материална база с цел подобряване на ефективността и намаляване на водните и енергийните ресурси, които използваме при производствения процес на качествената ни продукция“, заяви Илия Великов, генерален мениджър на „ГудМилс България“ ЕООД и „ГудМилс Румъния“ ЕООД.
През 2016 г. „ГудМилс България“, собственик на най-популярната марка брашно у нас „София Мел“, участва в съвместни инициативи със Столична община – район „Подуяне“. Част от тях са свързани с озеленяването на градинката около паметника на Хаджи Димитър, както и изграждане на детска и на фитнес площадка до блок в района - инициатива, изцяло финансирана от компанията.
„ГудМилс България“ е отличена и за множество екологични инвестиции, извършени през миналата година с цел развитието на материалната база на компанията. Най-съществената от тях е инвестиция от 459 000 лева, вложени в изграждане на нов железопътен път и авторазтоварище за зърно с филтри-поглъщатели и превенция на замърсяване и пожари. Друга е свързана с изграждане на зарядна станция за електрокари с енергоспестяващи устройства, топлоизолация, аспирационно-климатична система на обща стойност от 137 000 лева. Компанията е инвестирала и в монтиране на ниско-енергийно LED осветление в санитарно-битови, офисни и производствени помещения, с които енергийната консумация е намаляла със 140%.
С направените инвестиции „Гудмилс България“ прави нова крачка към постигане на една от водещите си цели, заложени през изминалата година – да инвестира над 5.5 млн. лв. до 2018 г. в изграждане на нови пакетиращи линии и инфраструктурни подобрения, сред които оборудване за лабораторията, пожарна безопасност и екологични проекти.
За компанията:
„ГудМилс България“ ЕООД е една от най-големите и модерни мелници на Балканския полуостров, функционираща от 1986 г. През своята 30-годишна история „София Мел“ е лидер в производството на брашно в България със 100% разпознаваемост и 56% пазарен дял в стойност. Компанията предлага най-качествените продукти, отговарящи на различните вкусове и предпочитания.
Динамичното развитие на технологиите в производството на различни печива и сладкиши, както и непрекъснатото обновяване и обогатяване на асортиментите налагат необходимостта от нов подход и създаване на точно определени типове брашна, подходящи за вида оборудване и конкретната технология.
Марката предлага 16 вида брашно за употреба в домашни условия и над 19 вида за професионално ползване.
 

Още новини от Бизнес

RSS виж всички

MULTIVAC X-line получи международна златна награда FoodTec за 2018

MULTIVAC X-line получи международна златна награда FoodTec за 2018

X-line – новото поколение термоформовъчна опаковъчна машина получи международна златна награда FoodTec за 2018.

София става столица на Балканския бизнес

София става столица на Балканския бизнес

Церемонията Balkan Business Awards 2018 е на 7 март в хотел Best Western Premier

Първите Годишни награди за Employer Branding се връчват утре

Първите Годишни награди за Employer Branding се връчват утре

Кои са най-добрите работодатели у нас и най-успешните HR стратегии, ще стане известно по време на официална церемония по награждаване на 19 януари 2018 г.

Huawei с над 20% ръст на пазара на мобилни устройства през 2017 г.

Huawei с над 20% ръст на пазара на мобилни устройства през 2017 г.

Huawei Consumer Business Group представи бизнес резултатите за смартфон продажбите си през 2017 година в района Централна и Източна Европа, и Скандинавските държави.

Turkish Airlines предлага самолетни билети с отстъпка чрез мобилното си приложение

Turkish Airlines предлага самолетни билети с отстъпка чрез мобилното си приложение

Turkish Airlines, авиокомпанията, която лети до повече страни в света от която и да е друга, предлага 15% намаление за всички вътрешни и международни полети на пътниците, които изтеглят последната версия на мобилното приложениe

Абонамент за RSS новини