08 Март 2018г.
- Най-голямата европейска автобусна мрежа за дълги разстояния официално стартира своята услуга в България: от 22 март FlixBus ще предлага първите ежедневни връзки от София до Унгария, Австрия и Румъния
- FlixBus поставя пътуването на следващо ниво: билети чрез смартфон, безплатен Wi-Fi, комфортни седалки с повече място за краката, климатик, електрически контакти до всяка седалка и тоалетна на борда
- Бизнес моделът на FlixBus съчетава "Най-доброто от двата свята" – последна технология, в комбинация с опита на регионалните партньори от малкия и средния бизнес
- Увеличаване на чуждестранния туристически интерес: българската индустрия и туризъм ще се възползват от нови възможности за пътуване
8 март 2018 г., София: Европейската компания за транспортни услуги, FlixBus свързва България с широката европейска автобусна мрежа за дълги разстояния. От 22 март ще има нови ежедневни връзки от София до центрове като Будапеща, Виена и Букурещ, така че българските пътници ще могат лесно да достигат до 1400 дестинации на FlixBus из целия континент. Билетите вече са достъпни на www.FlixBus.bg и в безплатното мобилно приложение на компанията,
"Само през 2017 г. 40 милиона души са избрали FlixBus за пътуванията си из Европа. С интелигентните си решения, високите стандарти за безопасност и качество, ние въвеждаме нова ера на пазара на транспортни услуги във все повече страни. Стремим се да подобрим значително придвижването на българските пътници и да привлечем още нови целеви групи към екологичния и достъпен начин на пътуване, който предлагаме.", каза Ласло Арани, регионален управляващ директор на FlixBus.
Новите нощни връзки с Унгария, Австрия и Румъния ще позволят на пътниците да пестят време и средства, докато достигат до едни от най-популярните столици на Централноевропейския регион. През първата половина на 2018 г. FlixBus планира и последващо разширяване на мрежата си в района, за да направи още повече дестинации достъпни от градове в България.
Технологиите и start up моделът срещат регионалния опит
FlixBus е основана през 2013 г. като немска стартъп компания, която сега присъства в 27 европейски държави и обяви поредното си глобално разширяване в края на 2017 г. в САЩ. Изключителният темп на растеж на компанията се основава на един уникален международен бизнес модел, който се фокусира върху партньорства с регионалната индустрия. Само за пет години FlixBus изгражда сътрудничество с над 250 автобусни партньори в цяла Европа. Компанията се грижи за технологиите, билетите, обслужването на клиентите, планирането на мрежата, както и маркетинга и продажбите, а местните партньори са отговорни за работата на автобусите. По този начин FlixBus успява да изгради най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа и осигурява над 7000 работни места за шофьори на автобуси.
"Туристическата и бизнес значимост на България непрекъснато нараства. FlixBus не само подкрепя местните пътници, но и българската икономика, като допълнително увеличава чуждестранния интерес към страната чрез лесен и удобен достъп до столицата"- добави Ласло Арани.
FlixBus осигурява зелена и интелигентна мобилност в България: Дигитализация на традиционната автобусна индустрия.
Компанията гарантира еднакво качество на обслужването във всяко превозно средство от автопарка си. Пътниците ще получават безплатен Wi-Fi, комфортни седалки с повече място за краката, климатик, електрически контакти до всяка седалка и тоалетна на борда.
Резервацията на пътувания до различни европейски страни е възможна онлайн, чрез www.FlixBus.bg, мобилното приложение на компанията, както и в мрежата за продажби на билети. Гъвкавата промяна или анулиране на резервацията е възможна до 15 минути преди заминаването. Всеки пътник има право на един безплатен багаж, както и на един ръчен багаж. Регистрацията е възможна чрез QR код на смарт телефон, като не е необходимо да се печатат билети за пътуването.
Графикът на първите български нощни връзки на FlixBus:
За FlixBus:
FlixBus е млада компания за транспортни услуги на далечни разстояния. От 2013 г. насам тя предлага алтернативен, удобен и екологичен начин за пътуване, който отговаря на всеки бюджет. Благодарение на интелигентното планиране на мрежата, технологичния си фокус и най-съвременната система за поддръжка, FlixBus осигурява най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа с 250 000 ежедневни връзки до 1400 дестинации в 27 страни. Създадена като start up в Германия от трима млади предприемачи: Йохен Енгерт, Андре Швамлейн и Даниел Краус, FlixBus олицетворява опита и качеството, работейки в тясно сътрудничество с местния малък и среден бизнес. От своите 14 офиси из цяла Европа, бързо развиващият се екип на FlixBus се занимава с мрежовото планиране, обслужването на клиенти, управление на качеството, маркетинг и продажби, както и бизнес и технологично развитие. Регионалните автобусни партньори, често семейни компании, изградени върху поколения успехи, отговарят за ежедневното управление на маршрутите и парка от зелени автобуси, всички с акцент върху най-високите стандарти за комфорт и безопасност. Ето защо иновациите и предприемаческият дух вървят ръка за ръка с опита и качеството на традиционната малка и средна бизнес индустрия. С този уникален международен бизнес модел, зелените Flix автобуси са транспортирали милиони клиенти в цяла Европа и са създали хиляди нови работни места в бранша. Можете да намерите корпоративни новини и изображения, свободно за изтегляне и публикуване, в бюлетина на FlixBus: FlixBus newsroom.
За допълнителна информация:
Лидия Малчева
SiteMedia Consultancy
T: +35929431493
M: +359898983888
www.SiteMedia.bg