В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Великденските съобщения през Viber станаха фаворит на потребителите в Централна и Източна Европа

25 Април 2017г.

  • Pin It

София, 20 април 2017 г. – След края на Великденските празници едно е сигурно – вече трудно ще можете да си представим който и да е голям празник без креативността, колорита и емоцията на посланията за любимите хора през Viber.
След успеха на първия си чатбот в региона, разработен специално за Св. Валентин, Viber постигна забележителни резултати и с Великденската си активация. Данните за ангажираността и интеракцията на потребителите в платформата дават предпоставка за разработване на нови дигитални услуги, които да привлекат настоящи и нови потребители да се забавляват и споделят емоции.
С пускането на Великденското чатбот предизвикателство, потребителите на Viber получиха възможността да участват по модерен начин в иначе традиционното за региона сборване с яйца във Viber България. По време на Великденската кампания, която започна малко преди празниците, от удар на удар и от рунд на рунд в сборването с дигитални яйца, Viber събра интересна статистика за поведението и реакциите на потребителите.
Повече от 600 000 потребители на водещото приложение за комуникация в България, Сърбия, Гърция, Хърватия и Унгария вземат участие в играта. От тях, близо половината преминават през целия процес от боядисването на дигиталното яйце, през поставянето на Viber стикер върху него, до сборването с приятели. В България, от близо 110 000 потребители комуникирали с бота, около 56 000 са били поканени от приятел, над 53 000 са боядисали свое дигитално яйце, а почти 52 000 са го украсили със стикер. Всичко това е доказателство за високото ниво на ангажираност и ползване на бота. След всички украсени яйца и дигитални двубои, по-малко от 10% от всички потребители са спрели да следят акаунта на Viber България – останалите са готови за още по-интересни и забавни активации, идващи от същия канал!
Най-предпочитаният цвят за Великденско Viber яйце в България беше червен, а най-често използваният стикер – котката Lola (приятелката на LegCat). Броят участници в сборването с яйца на петте пазара са разпределени както следва - България 13%, Хърватска 8%, в Гърция 21%, в Унгария 17% и в Сърбия 41%.
С Великденското чатбот предизвикателство, разработено от българската софтуерна компания "Connecto", Viber отново доказа нарастващата популярност на този тип иновативно средство за двустранна комуникация в дигитална среда.

Още новини от Софтуер

RSS виж всички

Първи стъпки и Основни концепции в роботиката и програмирането

Скъпи приятели, на 20.01.2018г. стартира курсът ни "Първи стъпки и Основни концепции в роботиката и програмирането".

ИТ кариера с Open Academy

ИТ кариера с Open Academy

Кажете "Да" на кариера в ИТ сферата с новото издание на инициативата Open Academy 2018. Ако сте мотивирани и амбициозни, ако имате интерес и желание за професионално развитие в ИТ сферата, Open Academy е правилното решение.

Основи на Софтуерното Тестване

Основи на Софтуерното Тестване

Обучението ще бъде в дневна и/или вечерна форма с обща продължителност от 12 часа. Основи на Софтуерното Тестване е насочен към всички, които желаят да работят и да се развиват в областта на Софтуерното Тестване.

Цялостен Java SE курс

Цялостен Java SE курс

Пакет от 3 курса - "Основи на програмирането", "Въведение в програмирането с Java" и "Java SE 8" на уникална цена от 749* лева вместо регулярните 1365 лева.

С++ за начинаещи

С++ за начинаещи

Стартира записване за курс в 2 части - "Основи на програмирането" и "Въведение в програмирането със C++" за начинаещи.

Абонамент за RSS новини