В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Великденските съобщения през Viber станаха фаворит на потребителите в Централна и Източна Европа

25 Април 2017г.

  • Pin It

София, 20 април 2017 г. – След края на Великденските празници едно е сигурно – вече трудно ще можете да си представим който и да е голям празник без креативността, колорита и емоцията на посланията за любимите хора през Viber.
След успеха на първия си чатбот в региона, разработен специално за Св. Валентин, Viber постигна забележителни резултати и с Великденската си активация. Данните за ангажираността и интеракцията на потребителите в платформата дават предпоставка за разработване на нови дигитални услуги, които да привлекат настоящи и нови потребители да се забавляват и споделят емоции.
С пускането на Великденското чатбот предизвикателство, потребителите на Viber получиха възможността да участват по модерен начин в иначе традиционното за региона сборване с яйца във Viber България. По време на Великденската кампания, която започна малко преди празниците, от удар на удар и от рунд на рунд в сборването с дигитални яйца, Viber събра интересна статистика за поведението и реакциите на потребителите.
Повече от 600 000 потребители на водещото приложение за комуникация в България, Сърбия, Гърция, Хърватия и Унгария вземат участие в играта. От тях, близо половината преминават през целия процес от боядисването на дигиталното яйце, през поставянето на Viber стикер върху него, до сборването с приятели. В България, от близо 110 000 потребители комуникирали с бота, около 56 000 са били поканени от приятел, над 53 000 са боядисали свое дигитално яйце, а почти 52 000 са го украсили със стикер. Всичко това е доказателство за високото ниво на ангажираност и ползване на бота. След всички украсени яйца и дигитални двубои, по-малко от 10% от всички потребители са спрели да следят акаунта на Viber България – останалите са готови за още по-интересни и забавни активации, идващи от същия канал!
Най-предпочитаният цвят за Великденско Viber яйце в България беше червен, а най-често използваният стикер – котката Lola (приятелката на LegCat). Броят участници в сборването с яйца на петте пазара са разпределени както следва - България 13%, Хърватска 8%, в Гърция 21%, в Унгария 17% и в Сърбия 41%.
С Великденското чатбот предизвикателство, разработено от българската софтуерна компания "Connecto", Viber отново доказа нарастващата популярност на този тип иновативно средство за двустранна комуникация в дигитална среда.

Още новини от Софтуер

RSS виж всички

Новостите около NVIDIA от изминалата седмица

Новостите около NVIDIA от изминалата седмица

Инженерите на NVIDIA работят усилено, така че в деня на пускане на играта Game Ready драйверите да са достъпни за най-популярните компютърни заглавия.

СОФТШОП стана дистрибутор на Kerio Technologies

След като Kerio Technologies беше придобита от GFI Software в началото на 2017 година, дистрибуторът на главната компания за България през последните 10 години – СОФТШОП ЕООД (преди позната и с името Бизнес Софтуер Дистрибутор) – вече започна да предлага у нас и всички софтуерни и хардуерни решения от новопридобитата компания.

NVIDIA представи ново 4K геймплей видео на играта Need for Speed Payback при 60 FPS и препоръчителни PC спецификации

NVIDIA представи ново 4K геймплей видео на играта Need for Speed Payback при 60 FPS и препоръчителни PC спецификации

NVIDIA пусна ново 4K видео с 60 кадъра в секунда, което представя геймплея на играта Need for Speed Playback и набор от препоръчителни спецификации за играта, която ще бъде пусната на 10 ноември.

Официално откриване на новия централен офис на международната компания за IT услуги Endava в София

Официално откриване на новия централен офис на международната компания за IT услуги Endava в София

Церемонията по прерязвянато на лентата ще се състои на 18 септември 2017 година (понеделник) от 11.00 часа в Милениум Център, ет. 10.

Четири нови магистърски програми стартира Факултетът по математика и информатика на ПУ „Паисий Хилендарски“

Четири нови магистърски програми стартира Факултетът  по математика и информатика на ПУ „Паисий Хилендарски“

Четири нови магистърски специалности по направление „Информатика и компютърни науки“ разкрива от учебната 2017/2018 година Факултетът по математика и информатика (ФМИ) на Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“.

Абонамент за RSS новини