19 Декември 2019г.
- Стартиране във Франция, достъпно от 17/12/2019, още държави ще следват
- Нова, лесна за използване и безплатна платформа за споделено пътуване
- Допълва мрежата от автобуси и влакове на FlixMobility
Париж / София, 19/12/2019 - Глобалният доставчик на мобилност FlixMobility с марките си FlixBus и FlixTrain направи пътуването лесно, удобно и достъпно след старта си през 2013 г. За да позволи на повече и повече хора да пътуват удобно, FlixMobility стартира FlixCar, новото начинание започна във Франция този вторник, 17 декември. Новият продукт е безплатен и ще допълни мрежата на FlixBus.
Желана алтернатива за мобилност за 9 от 10 любители на споделено пътуване
Представителни проучвания1 сред пътниците, привърженици на споделеното пътуване на средни и дълги разстояния във Франция показват, че повечето потребители биха приели нова платформа за споделено пътуване и са готови да променят платформата, която използват в момента.
- Близо до 9 от 10 привърженици на споделеното пътуване (86%) чакат алтернативна платформа за споделено пътуване • Близо до 8 от 10 привърженици на споделеното пътуване и шофьори (78%) са готови да променят платформата, която използват в момента
Безплатна платформа, сигурна и лесна за използване
FlixCar не изисква комисиони или такси от своите потребители, плащането става само между пътника и водача. Освен това, FlixCar има за цел да опрости пътуването чрез установяване на процес само с 3 кликвания за шофьори и пътници. Потребителите, които използват споделено пътуване чрез други платформи, могат да прехвърлят предишния си опит и оценки на платформата FlixCar.
Накратко, FlixCar е:
- Алтернатива: Нова оферта за пътуване на дълги разстояния само с 3 кликвания
- Безплатна: прозрачна платформа без допълнителни разходи за всички потребители • Сигурна: Разрешаване на всеки потребител да прехвърля минали преживявания /отзиви за пътувания • Лесна за използване: метод на плащане: в брой или чрез приложения за незабавно плащане
Наистина допълва автобусната мрежа
FlixCar отговаря на разнообразните нужди от мобилност във Франция и допълва автобусната мрежа, която в момента свързва повече от 200 дестинации във Франция.
- Допълнително предложение: FlixCar ще предлага маршрути на средни и дълги разстояния, които понастоящем не се обслужват от FlixBus. • Допълнителен избор: FlixCar отговаря на нуждите в последната минута, докато FlixBus предлага резервации месеци предварително • Допълващи се по отношение на устойчивостта: Споделеното пътуване и автобусният превоз са най-добрият начин на пътен транспорт с въглероден отпечатък около 3 пъти по-нисък от индивидуален автомобил.
Yvan Lefranc-Morin, управляващ директор FlixBus Франция: „С FlixCar предлагаме на пътниците още една възможност да стигнат от точка А до точка Б, което позволява още по широко портфолио от географски дестинации, отколкото с автобус, но също толкова достъпно и природосъобразно. FlixCar ни дава възможност да развиваме нашата мрежа, но в същото време и да предлагаме повече връзки от врата до врата на пътуващите. След пътуване с FlixBus, споделеното пътуване с кола може да бъде начин за пътника да достигне до последната точка на дестинацията.”
1 Проучвания, проведени от FlixBus между август и ноември 2019 г. сред 263 френски пътници привърженици на споделеното пътуване
FlixMobility е млад доставчик на мобилност, предлагащ нови алтернативи за удобно, достъпно и екологично пътуване чрез марките FlixBus и FlixTrain. Благодарение на уникален бизнес модел и иновативна технология, стартъпът бързо установи най-голямата европейска автобусна мрежа за дълги разстояния и пусна първите зелени влакове за дълги разстояния през 2018 г., както и пилотен проект за изцяло електрически автобуси в Германия и Франция. От 2013 г. FlixMobility промени начина, по който над 100 милиона души пътуват из Европа и създаде хиляди нови работни места в индустрията за мобилност. През 2018 г. FlixMobility стартира FlixBus USA, за да внесе тази нова алтернатива за пътуване в САЩ.
От места из цяла Европа и Съединените щати, Flix-екипът се занимава с разработване на технологии, планиране на мрежата, контрол на операциите, маркетинг и продажби, управление на качеството и непрекъснато разширяване на продукта. Ежедневното планирано обслужване и зеленият флот на FlixBus се управляват от автобусни партньори от регионални МСП, докато FlixTrain работи в сътрудничество с частни влакови компании. Чрез тези партньорства, иновациите, предприемаческия дух и силната международна марка срещат опита и качеството на традицията. Уникалната комбинация от технологичен стартъп, платформа за електронна търговия и класическа транспортна компания позиционира FlixMobility като лидер срещу големите международни корпорации, променяйки трайно европейския пейзаж на мобилността. Други новини и снимки на компанията могат да бъдат намерени в нюзрума. www.flixbus.com/company