19 Октомври 2010г.
Знаете ли каква е рентабилността на промоционалните оферти, с които заливате все по-придирчивите клиенти по време на кризата? А ако съществуваше единен мехънизъм за оценката им, който да Ви позволи лесно и бързо да се ориентирате в безбройните числа и цифри? Само да знаехте какво работи най-добре за финансовото здраве на Вашата фирма и решението би било съвсем просто - повтаряте най-рентабилните активности.
Всъщност, има добра новина! В България вече съществува готов продукт за сравнителен анализ на промоционални активности, който има и безплатна демо версия с възможност за въвеждане до няколко промоционални активности и сравняване на възвращаемостта на инвестицията за тези промоции. Казва се FC % Промо и е разработен от Фрог Консулт ООД.
"FC % Промо" работи на база на импортиране на данни за продажби за предходни периоди, доставни и продажни цени и описване на промоционалните активности и разходите за тях. Най-полезен е при сравняване на промоции за един и същ продукт или група продукти, тъй като софтуера веднага указва най-рентабилната от тях, което позволява да се избегне повтарянето на неуспешни активности в бъдеще и да се оптимизира бюджета за търговски или консуматорски оферти като се инвестира само в печеливши активности. Възможността да се избира канал за въвеждане и анализ позволява вникване в дълбочина на тенденциите на пазара за определени канали като търговци на едро или дрогерии, или конкретни вериги. За максимални резултати е препоръчително въвежданите данни да бъдат седмични и предоставени от търговските вериги, за да се измери ефекта на продажбите към консуматорите.
Макар и на пръв поглед да изглежда трудоемко, си струва да се инвестира в продукта и да се отдели време за описване на промоциите, понеже ефекта върху финансовия резултат на фирмата ще се изрази както в парични, така и в не парични ползи, някои от които са по-долу:
- инвестиране в успешни активности, което ще доведе до здравословен ръст на продажбите
- идентифициране на типа най- рентабилни промоционални активности, което ще доведе до оптимизиране на инвестициите
- дълбочинен анализ на бизнеса с определена верига, което ще позволи изграждане на имидж на консултант и добавена стойност за веригата
Програмата се предлага на изключително атрактивна въвеждаща цена с 40% отстъпка за първите десет клиента. За повече информация посетете www.frogconsult.com .
