17 Септември 2021г.
От 20 септември всеки има шанс да спечели стойността на последната си покупка в Lidl
17 септември 2021, София. Lidl Plus – мобилното приложение за лоялност на веригата отбелязва първата си година. Рожденикът е приготвил многобройни награди за своите потребители, които могат да бъдат спечелени всеки ден от 20-ти септември до 10 октомври. И като за всеки специален повод подаръците идват със специална игра – „Рулетка“, чието завъртане може да превърне пазаруването в празник.
В периода на играта, всеки клиент, ползващ приложението и напазарувал за минимум 1,50 лв., има шанса да получи една от десетте големи награди за деня – монетарен купон за отстъпка на стойността на последната му покупка, но не по-висок от 100 лв. Потребителите на приложението могат да получат и многобройни по-малки награди – допълнителни купони в апликацията. За участие в празничната игра, клиентите трябва само да сканират дигиталната си Lidl Plus карта на касата в магазина, да завъртят рулетката и да разберат веднага дали и какво печелят.
„Lidl Plus беше първият подарък за клиентите по повод 10-та годишнина нa Лидл България. Сега, година по-късно, вярваме, че потребителите се увериха в неговите предимства и удобството на дигиталния формат. В това, че освен да оптимизират бюджетите си при пазаруване в Lidl, получават и много плюсове и извън веригата, благодарение на партньорската ни програма. И не на последно място, че дава още допълнителни възможности пазаруването от необходимост да се превръща в празник“, коментира Нели Месерджиева, ръководител “Акционен мениджмънт” в Лидл България.
Потребителите на приложението могат да използват допълнителни предимства при всяко пазаруване, надграждащи всички останали промоции и отстъпки, които веригата традиционно предлага. Още през първата седмица на Lidl Plus в App Store и Google Play миналата година, приложението стана най-сваляното и в двата водещи онлайн магазина за мобилни апликации. А от пролетта на тази година е налично и в Huawei AppGallery. С него потребителите получават отстъпки и изгодни оферти не само във веригата, а при партньорите на програмата. Само преди броени дни към първите пет компании-партньори - OMV България, SDI, Уча.се, Софийската опера и балет и Pixi Photobooks, се присъединиха и приложението за аудио и електронни книги Storytel и групата аптеки SOpharmacy.
Пълните условия на празничната игра могат да бъдат намерени на www.lidl.bg/roulette, а актуалните отстъпки и оферти в самото приложение или в брошурата на https://www.lidl.bg/broshura.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 108 магазина в 50 града и над 3300 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.