В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

„Защо тези деца обичат училище?“ открива кинофестивала „(не)Възможното образование“.

13 Февруари 2018г.

  • Pin It

Заснет преди цели 27 години и носител на редица филмови награди, „Защо тези деца обичат училище?“ представя осем необичайни училища, в които учениците учат осъзнато и получават трайни знания, учителите и директорите са свободни да експериментират и да преподават по начина, по който желаят, а родителите имат пълно доверие в преценката им.
Филмът започва с кратък преглед на няколко американски училища, преди да изследва в детайли училище в щата Калифорния. Пристъпваме в класна стая, където учител и ученик разменят погледи на дълбоко единение. Виждаме ученици в „Час на класния“ да обсъждат и решават проблеми без намесата на учители. Чуваме една майка да казва, че училището е „идеалното място за всяко семейство“. Практичното и модерно изучаване на математика, социални науки, чужди езици и изкуства в това училище се случва с една-единствена цел – да развие увереността и индивидуалните способности на децата и автономността и въображението на техните учители.
Но тъкмо да въздъхнем и да си кажем, че това училище все пак е изключение, филмът ни повежда по дълъг път с много други училища, в които оптимизмът, изобретателността, решителността и успехът са основни характеристики. Тези училища с независима и новаторска визия не обещават всичко на всеки. Те служат на децата, своите учители и общности независимо от цвета на кожата на учениците или отпуснатия държавен бюджет.
„Защо тези деца обичат училище?“ ни пренася от света на възможното в света на споделеното изживяване и общ език и по този начин ни помага да променим реалността в задния ни двор. Този филм е диалог, изпълнен с хиляди идеи, които бихме могли да използваме на практика в нашите училища, но какво би се случило, ако наистина го направим?

Прожекцията ще се състои на 16 февруари 2018 г., петък, от 18:30 часа в Център за култура и дебат „Червената къща“. Входът е 3 лева, като всички постъпления са предназначени за създаване и безплатно разпространение на сборника „(не)Възможното образование“. Цялата програма на фестивала можете да видите на http://bit.ly/2DXzweM и www.facebook.com/Kinozaobrazovanie.
Фестивалът „(не)Възможното образование“ се осъществява благодарение на най-голямата социално отговорна инициатива на Лидл България „Ти и Lidl за по-добър живот“ в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и Български дарителски форум. Медийна подкрепа, предоставена от www.maikomila.bg, www.nauka.bg, www.dnes.bg, www.azcheta.com и www.moetobebe.net.

Още новини от Други

RSS виж всички

Kaufland България предлага специална селекция от био продукти и кулинарно пътешествие из Азия

От 19 до 25 февруари Kaufland България представя специална селекция от био продукти под собствената марка K-Bio. За същия период веригата ще обогати и асортимента си от традиционни азиатски продукти.

Common Rail Помпи - Рециклиране и Ремонт

София Дизел Център извършва следните услуги, свързани с Common Rail помпи: Демонтаж и монтаж на помпата от превозното средство Диагностика на помпата на стенд

Алтернативни практики на учене и преподаване – примери от България в рамките на „(не)Възможното образование“.

Алтернативни практики на учене и преподаване – примери от България в рамките на „(не)Възможното образование“.

Първото издание на кинофестивала за документални филми „(не)Възможното образование“ ще предложи на всички онези, които са пропуснали българския „Кеймбридж“, да се срещнат с хората от малкото ромско село Долни Цибър.

ВСУ „Черноризец Храбър“ обявява прием по професионални направления

ВСУ „Черноризец Храбър“ обявява прием по професионални направления

За учебната 2018/2019 година Варненският свободен университет обявява прием по професионални направления.

Производители търсят вярната формула за производството на сладко от люти чушки и пушена кълбъсъ

Производители търсят вярната формула за производството на  сладко от люти чушки и пушена кълбъсъ

Коя е вярната формула, по която се произвежда домашно сладко от люти чушки и 300-годишна пушена кълбъсъ? Този отговор търсят производителите Бони и Цима-99, които ще произвеждат сладкото от люти чушки и пушената кълбъсъ за магазинната мрежа на Лидл България.

Абонамент за RSS новини