В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

„ЗАГОРКА“ Е ОФИЦИАЛЕН ПАРТНЬОР НА БЪЛГАРСКА ФЕДЕРАЦИЯ ПО ВОЛЕЙБОЛ

07 Юни 2017г.

  • Pin It

София, 06 юни 2017 г., „Играта има нужда от вкус“ – с това мото, любимата на хиляди българи марка бира „Загорка” става официален партньор на волейболни срещи от Световна лига по волейбол за мъже 2017, които ще се проведат от 9 до 11 юни 2017 г. в Двореца на културата и спорта („Спортната зала“) - гр. Варна. В трите поредни дни българския национален отбор по волейбол ще се изправи срещу: настоящия олимпийски шампион Бразилия, световния шампион Полша и силния отбор на Канада.
За дните на голямото събитие, „Загорка“ организира различни активности извън спортната зала. В специално обособената „Загорка фен зона“ посетителите ще могат да получат професионално оцветяване на лицата в цветовете на българския трибагреник, така че да се отличат истинските фенове на българския отбор в публиката и да покажат подкрепата си към Националния отбор. Биро-метър ще измерва височината на всеки „кандидат-волейболист“, а сръчността и съобразителността ще бъдат предизвикани с различни игри. За тези, които искат да запазят спомен от събитието, ще има изградена специална фото-робо инсталация, на която ще могат да направят моментна снимка за спомен от събитието с играчи от Националния отбор по волейбол. В допълнение, още много награди и забавления очакват феновете на волейбола от „Загорка“.

Още новини от Други

RSS виж всички

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС) ще отчете резултатите от изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система за управление на водите и докладване.

Международно антидопинг обучение за младежи в Италия

E.D.G.E. - European Anti-Doping Generation (Европейска анти-допинг генерация) е 12 месечно партньорство, което включва 5 партньори от 4 различни държави (Италия, Латвия, Австрия и България) и има за цел да насърчава анти-допинг културата сред младите спортисти и треньори. 

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Цвятко Сиромашки в кампания „Топъл обяд: Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

София, 17 ноември 2017 – Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, глобален лидер в сферата на забавленията, обяви началото на сътрудничество в продажбите на реклами с The Sales House в България.

Близо 200 ученици се включат в международен конгрес по биомедицина

Близо 200 талантливи гимназисти ще се срещнат с науката по време на втория International Biomedical Congress Sofia и ще участват активно в практически уъркшопи. Мечтата на младежите да следват медицина може да започне да се превръща в реалност още преди да са завършили гимназия. Събитието ще се започва днес и ще продължи до 19 ноември в Sofia Tech Park.

Абонамент за RSS новини