22 Юни 2021г.
Реконструкцията е част от мащабната програма на търговската верига, свързана с удовлетворяване на най-високите изисквания на клиентите
От понеделник 28 юни магазинът на BILLA България, разположен на бул.“Македония“ №2 в гр. Пловдив, ще затвори за реконструкция и ще отвори отново за посетители на 12 август. Реконструкцията е част от мащабната програма на BILLA България, свързана с обновяване на търговски обекти в цялата страната, които да посрещат и най-високите очаквания на българския потребител по отношение на атмосфера, разнообразие на асортимента и иновации.
Предвидената общата инвестицията в обекта е на стойност 3 250 000 млн. лева. Той ще изненада с модерна и изключително комфортна търговската зона, висока енергийна ефективност, богат асортимент с доказано качество от любими стоки на достъпни цени - разнообразие от качествени български плодове и зеленчуци с марка BILLA Градини, любими продукти от собствените марки Clever, BILLA, BILLA Premium, както и с всички актуални промоции, достъпни с обновената програма за лоялност – BILLA Card. Сред тях са над 1000 продукта с трайно ниска цена и продуктови ваучери през мобилното приложение BILLA APP.
Иновацията, която става все по-популярна сред клиентите на търговската верига – касите на самообслужване ще присъстват и в този обект, за да обезпечат бързо преминаване през касовата зона, лично маркиране на покупките и безконтактно плащане с банкова карта. Дигиталните подобрения ще обхванат и етикетите, които след реконструкцията вече ще бъдат електронни.
В периода на реконструкция на филиала на бул. „Македония“ №2, гражданите и гостите на града ще открият всички свои любими продукти и марки в другите филиали от търговската мрежа, разположени на ключови локации в Пловдив, а в края на юли предстои да отвори врати и премиум магазинът, разположен на бул. „6-ти Септември“ №221.
За REWE International AG
С повече от 2570 магазина, управлявани от нейните търговски компании BILLA, PENNY, BIPA и ADEG, както и онлайн магазините на BILLA и BIPA, REWE International AG е водещият местен доставчик в Австрия за търговия на дребно с храни и дрогерии. С около 46 600 служители компанията е и един от най-големите работодатели в Австрия. REWE International AG е част от германската група REWE, една от водещите европейски групи за търговия и пътувания и туризъм. На австрийския пазар REWE International AG е представена от множество частни марки като Ja! Of course, BILLA Bio, clever, Wonderlings, Hofstädter, That`s where I come from!, Vegavita, Chefmenü, Simply Good, Wegenstein и bi good. Компанията е активна и на вътрешния туристически пазар с ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (PENNY Reisen и BILLA-Vorteilsreisen).
От централата си в Wiener Neudorf, REWE International AG не само управлява австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, PENNY, BIPA и ADEG, но и международния бизнес на дребно на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез търговската марка BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия и Словакия, чрез търговска марка PENNY с отстъпка в Чехия, Унгария, Италия и Румъния, чрез IKI в Литва и с марката за търговия на дребно BIPA в Хърватия. През 2020 г. за организационната единица „Хендел Интернешънъл“ работеха около 95 000 души, 4 480 магазина генерираха брутен нетен оборот от около 16 милиарда евро.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.