24 Ноември 2021г.
Българският козметичен гигант стартира своята „Зелена седмица“ („Green week“), като част от която потребителите могат да се възползват от намаление на всички продукти онлайн
23 ноември 2021 г., София. Водещата българска компания Арома, производител на легендарното синьо бурканче крем Здраве и още редица други популярни козметични продукти, предлага на своите клиенти атрактивни отстъпки цяла седмица като част от своята „Зелена седмица“ (Green Week). Тя ще продължи до 28.11 и включва всички марки, част от портфолиото на Арома – Здраве, шампоаните Здраве Актив, продуктите за устна хигиена Astera и Parodont Active, боите за коса Aroma Color, почистващите препарати Чисто, продуктите за лице Labora и Здраве Acne Stop и още над 20 водещи марки на българския пазар. Отстъпката важи за всички продукти на уебсайта на компанията и е в размер на 20% за целия период.
„През нашата специална „Зелена седмица“ потребителите на всички марки от голямото семейство на Арома ще получат специални отстъпки, за да могат да се насладят на любимите си продукти. Кампанията ще продължи цяла седмица на нашия уебсайт, където клиентите могат да открият всички наши продукти и да ги закупят от нашия онлайн магазин – бързо, удобно и с безплатна доставка при поръчки над 25 лв. Съветвам да се абонирате за нашия бюлетин, защото сме ви приготвили много тематични промоции и ценови отстъпки през идните седмици!“ – казва Александър Трифонов, бранд мениджър на Здраве Актив.
Здраве е една от водещите марки на Арома. Брандът е водещ и за целия български пазар, като популярните продукти на Здраве Актив се отличават с до 100-процентовата си ефективност в битката с пърхота. Освен това, всеки от шампоаните на марката се бори с различен кожен проблем с много висока успеваемост. Здраве Актив Хума, например, е един от най-продаваните шампоани на бранда, който разрешава много успешно проблема с мазния скалп, с който се борят голям брой потребители.
За Арома:
Арома е една от водещите компании за козметика в България. Тя е основана през далечната 1924 г. от Иван Скрински, а името на компанията произлиза от думата „аромат“. През 50-те години на 20 в. компанията вече е получила статута на водещата козметична марка в България, а през 1956 г. е създаден най-популярния български крем – Здраве. През 1992 г. компанията представя най-успешната българска марка за орално здраве – Astera. През 2009 г. е добавена и марката Здраве, която бързо се превръща във водеща. През 2016 г. е основан брандът ЧИСТО – продукти за хигиена и чистота. Той бързо се налага на българския пазар и днес е сред водещите в сектора. Към момента Арома е експортно ориентирана и изнася голяма част от продукцията си за над 38 държави по света.