В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Visa представи пред български учители програмата „Нашите пари“ за преподаване на финансова грамотност в училище

12 Април 2017г.

  • Pin It

Петдесет учители и директори от средни училища от цяла България взеха участие вработилницата„Как да преподаваме финансова грамотност в училище“, водена от Красимира Райчева, мениджър на Visa за България. Работилницата беше част от конференцията „Образование за професиите на бъдещето“, организирана от в. „Капитал“ и фондация „Америка за България“. Целта й бе да представи програмата„Нашите пари“ – проектна Visa за обучение по финансова грамотност на гимназисти, подкрепена от българските банки.
По време на работилницата участниците имаха възможността да се запознаят в детайли с програмата, да зададат въпроси и да научаткакви са стимулиращите аспекти от въвеждането на „Нашите пари“ в обучението на училищата, които ръководят или където преподават.
„Visa вярва, че по-добрата финансова грамотност е възможност за хората да управляват по-добре парите си, да подобрят качеството на живота си и затова ще стимулира учителите, които се включат в програмата. Целта на „Нашите пари“ еда осигури обучение за младите хора от 9 до 11 клас и да ги научи как да управляват своя бюджет и да вземат разумни решения за своите финанси в бъдеще. Учителите с иновативно мислене споделят тази наша визия. Искаме да знаят, че сме техен доверен партньор с глобална експертиза и локална перспектива и ще ги подкрепяме по целия път“, каза Красимира Райчева, мениджър на Visa за България
Visa, водещата глобална технологична компания за разплащания, с подкрепата на българските банки започна изпълнението на първата в страната образователна програма за финансова грамотност за ученици от 9 до 11 клас. Партньори на програмата нашите пари са електронната образователна платформа ucha.se, Висшето училище за застраховане и финанси и издателство „Просвета“.
Пилотното обучение по финансова грамотност започна от втория срок на настоящата учебна година. То се води от Висшето училище за застраховане и финанси и обхваща 14 училища в цялата страна, където се провеждат часове по финансова грамотност, като част от програмата „Нашите пари“, а преподаваните уроци следват специално разработени за програмата учебник и учебна тетрадка с автор Красимира Толина. Материалът покрива ключови финансови теми и знания за лични финанси, изготвяне на семеен бюджет, депозити, кредити, инвестиции и др.До този момент кампанията е достигнала до над 500 ученици в страната. В момента се разработват видео уроците за образователната платформа ucha.se.Предстои и дигитална кампания за популяризиране на програмата сред учениците.
През последните 20 години Visa разработи и реализира качествено финансово обучение за потребителите в цял свят в сътрудничество с банки, партньори и правителства. През 2008 г. Visa се ангажира чрез Глобалната инициатива на президента Клинтън да достигне 20 милиона души от цял свят с програмите си за финансова грамотност до 2013 г. – цел, която беше постигната една година по-рано от предвиденото. Днес Visa продължава да надгражда това постижение като разширява обхвата на проекта и включва България в глобалната програма на компанията „Practical Money Skills for Life“ („Умения за управление на личните финанси“), която стартира през 1995 г., а днес вече е достъпна на 16 езика в 42 страни и за този период е достигнала над 40 милиона души в цял свят, предоставяйки на възпитатели, родители и ученици достъп до безплатни ресурси за обучение, които включват статии на теми за личните финанси, игри, планове на уроци и други.

 

За Visa Inc.
Visa Inc. е глобална платежна технологична компания, която свързва потребителите, бизнеса, финансовите институции и правителствата в повече от 200 страни и територии, с бързи, сигурни и надеждни електронни разплащания. Ние сме оператор на една от най-модерните мрежи в света за обработка на данни – VisaNet, - която е в състояние да управлява над 65 000 съобщения за транзакции в секунда, като в същото време защитава потребителите от измама и гарантира разплащанията за търговците. Visa не е банка и не издава карти, не предоставя кредити и не определя лихвите и таксите за потребителите. Иновациите на Visa обаче дават възможност нейните клиенти от финансовите институции да предложат на потребителите по-голям избор: незабавно плащане с дебитна карта, бъдещо разплащане с предплатена карта или забавено разплащане с кредитни продукти. За повече информация, посететеwww.visaeurope.com, блогана Visa Vision (vision.visaeurope.com) и @VisaEuropeNews.
Контакти:
Драгомир Гюров
AMI Communications for Visa Bulgaria
dragomir.gyurov@amic.bg|02 989 5115| 0886 634 580
Twitter: @VisaEuropeNews
@Visa_BG
Website: www.visabg.com
 

Още новини от Други

RSS виж всички

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС) ще отчете резултатите от изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система за управление на водите и докладване.

Международно антидопинг обучение за младежи в Италия

E.D.G.E. - European Anti-Doping Generation (Европейска анти-допинг генерация) е 12 месечно партньорство, което включва 5 партньори от 4 различни държави (Италия, Латвия, Австрия и България) и има за цел да насърчава анти-допинг културата сред младите спортисти и треньори. 

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Цвятко Сиромашки в кампания „Топъл обяд: Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

София, 17 ноември 2017 – Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, глобален лидер в сферата на забавленията, обяви началото на сътрудничество в продажбите на реклами с The Sales House в България.

Близо 200 ученици се включат в международен конгрес по биомедицина

Близо 200 талантливи гимназисти ще се срещнат с науката по време на втория International Biomedical Congress Sofia и ще участват активно в практически уъркшопи. Мечтата на младежите да следват медицина може да започне да се превръща в реалност още преди да са завършили гимназия. Събитието ще се започва днес и ще продължи до 19 ноември в Sofia Tech Park.

Абонамент за RSS новини