В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

В деня на околната среда отличиха “Най-зелените компании в България”

07 Юни 2017г.

  • Pin It

За седма поредна година b2b Media награди отговорните бизнеси с престижни Зелени Оскари

В 16 категории се конкурираха компании от всички сфери на икономиката у нас. В Националния конкурс “Най-зелените компании в България” участваха също общини, държавни предприятия, неправителствени организации и дори стартиращи компании.

“Най-зелените компании в България”

Освен отличията в основните категории бяха раздадени също и специални награди за “Зелена иновация”, “Зелена инвестиция”, “Безхартиен офис” и медийните призове “Зелена медия” и “Зелено перо”.

Като “Най-зелена банка” беше обявена Пощенска банка, а победител в категория “Телекомуникации” стана Теленор.

С две отличия си тръгнаха Кока Кола България и Столичен електротранспорт, както и строителната компания Артекс инженеринг.

В сектор Технологии победител се оказа Коника Минолта, а в раздел Индустрия призът е за Солвей соди.

От рекилиращата промишленост на първо място беше класирана Екопак, а в обищнската категория призът отиде в Община Стара Загора.

В строителството най-зелена компания се оказа Селена България, а в туризма номер едно със своята зелена програма е Санитарно-оздравителен комплекс Камчия.

Кредисимо също грабна две отличия - Първо място в категория Финансови услуги и специалната награда за Безхартиен офис.

В Хранителната индустрия челната позиция си поделиха Загорка АД и Гудмилс България.

В Категория Био индустрия, зелен бизнес, бюти индустрия на първото място се изкачи ЕМД Експертс ЕООД – Биоактив.

Сред най-оспорваните категории беше Търговия и селско стопанство - спобедата се увенча Лидл България.

Дентсу Иджис Нетуърк България триумфира в Сектор "образование", ПР ирекламни услуги, а в категория Стартъпи първи са Сдружение Национална Асоциация по Велосипедизъм.

Наградата за “Зелена иновация” спечели Агенция Интеримидж с кампанията си “Европейска седмица на мобилността”.

 

Ето и пълното класиране по категории:


Автоиндустрия, транспорт, логистика
Първо място - Столичен електротранспорт ЕАД
Второ място - ДИСКОРДИА АД
Второ място - Грийн такси
Трето място - Метрополитен ЕАД
Трето място - Миркат


Телекомуникации
Първо място - ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ ЕАД


Воден сектор
Първо място - ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ Благоевград


Технологии, IT продукти и услуги
Първо място - Коника Минолта
Второ място- Кобилдър България ЕООД
Трето мястое - Комера ЕООД


Индустрия и производствен сектор
Първо място- СОЛВЕЙ СОДИ
Второ място - Девня цимент
Трето място - Идеал Стандарт - Видима АД


Рециклираща промишленост, управление на отпадъци
Първо място - Екопак
Второ място - Фиерхаутен


Обществени организации, общини и държавни структури
Първо място - Община Стара Загора
Второ място - Българска хранителна банка
Трето място - Столичен електротранспорт ЕАД


Строителство, недвижими имоти, търговски площи, бизнес сгради
Първо място - Селена България ЕООД
Второ място - АРТЕКС ИНЖЕНЕРИНГ АД
Трето място - Кул Консулт


Туризъм, хотелиерство и развлекателна индустрия
Първо място - СОК Камчия ЕАД
Второ място - Орко ЕООД – Green life resort
Трето място - Виктория Туристик АД


Финансови, банкови, счетоводни и правни услуги
Първо място - Кредисимо
Второ място - Еврофинанс


Най-зелена банка
Първо място - ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД..


Био индустрия, зелен бизнес, бюти индустрия
Първо място - ЕМД Експертс ЕООД – Биоактив
Второ място - Алтея Органикс ООД


Хранителна индустрия
Първо място - Гуд Милс България ЕООД
Първо място - ЗАГОРКА АД
Второ място - Нестле България АД
Трето място - Кока-Кола ХБК България


Търговия и селско стопанство
Първо място - Lidl ЛИДЛ
Второ място - Кауфланд
Трето място - БОР ЧВОР ЕООД


Сектор "образование", ПР и рекламни услуги
Първо място - Дентсу Иджис Нетуърк България ООД
Второ място - Интеримидж ЕООД...


Зелени стартъпи
Първо място - Сдружение Национална Асоциация по Велосипедизъм
Второ място - Ателие ТРИОН


Специални награди

Зелена инвестиция - Каолин АД

Зелена инвестиция - ETEM България ЕАД

Зелена инвестиция - Самел 90

Зелена инвестиция - Кока-Кола ХБК България

Принос към зелената идея - Идеал стандарт - Видима АД

Зелена иновация - Интеримидж ЕООД

Устойчиво развитие за „зелена” икономика - Артекс инженеринг

Безхартиен офис - Кредисимо


Зелена медия - btv Media Group


Зелено перо - Телевизионен репортаж
Първо място Нова ТВ - Николай Василковски Опасност от екокатастрофа в река Искър

Зелено перо - Телевизионен репортаж
Второ място БНТ - Цветелина Атанасова Незаконното драгиране за бяла мида по Черноморието

Зелено перо - Телевизионен репортаж
Трето място - Мирела Спасова Младежи отглеждат билки в автоматична оранжерия


Зелено перо - Печатна медия
Първо място - Мила Чернева, в. Капитал Позеленява ли бизнесът

Зелено перо - Печатна медия
Второ място - Агровестник: Тайната градина на Саша от село ТъжаЛилия Лозанова

Зелено перо - Печатна медия
Трето място - Елица Кандева, в. МарицаСестри оплетоха жилетки на дърветата


Зелено перо - Дигитална медия
Първо място- Ивайло Анев, Actualno.com - "Грийнпийс" смята, че закриването на ТЕЦ-овете няма да доведе до Апокалипсис

Конкурсът се провежда с подкрепата на Министерството на околната среда и водите.

Още новини от Други

RSS виж всички

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС) ще отчете резултатите от изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система за управление на водите и докладване.

Международно антидопинг обучение за младежи в Италия

E.D.G.E. - European Anti-Doping Generation (Европейска анти-допинг генерация) е 12 месечно партньорство, което включва 5 партньори от 4 различни държави (Италия, Латвия, Австрия и България) и има за цел да насърчава анти-допинг културата сред младите спортисти и треньори. 

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Цвятко Сиромашки в кампания „Топъл обяд: Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

София, 17 ноември 2017 – Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, глобален лидер в сферата на забавленията, обяви началото на сътрудничество в продажбите на реклами с The Sales House в България.

Близо 200 ученици се включат в международен конгрес по биомедицина

Близо 200 талантливи гимназисти ще се срещнат с науката по време на втория International Biomedical Congress Sofia и ще участват активно в практически уъркшопи. Мечтата на младежите да следват медицина може да започне да се превръща в реалност още преди да са завършили гимназия. Събитието ще се започва днес и ще продължи до 19 ноември в Sofia Tech Park.

Абонамент за RSS новини