04 Януари 2024г.
В началото на новата 2024 г. BILLA ще посрещне своите клиенти със страхотни предложения, гарантиращи доброто настроение и щадящи семейния бюджет. В специалната брошура „Достъпно в BILLA за всеки” през първата седмица на януари, веригата предлага разнообразие от продукти за семейната трапеза с отстъпка до -50%, специални 1+1 оферти с два продукта на цената на един, промо предложния от собствените марки на веригата, както и празнична селекция по случай наближаващите именни дни.
Българският обичай гласи „на имен ден не се кани“, затова тази седмица всички именици могат да се подготвят изгодно за празника с неустоими BILLA предложения, сред които охладена свинска плешка без кост за 6.49 лв/кг., българско пиво в кен за 0.89 лв. и сирене Камембер с марка BILLA за 2.99 лв. За да бъдат още по-цветни и сладки празниците, BILLA предлага рози в саксия на цена от 3.99 лв., букет лалета за 4.99 лв. и домашна шоколадова торта за 9.49 лв. През първия Гранде уикенд за годината (5-7 януари) клиентите, пазаруващи с BILLA Card, могат да се възползват и от -25% на всички колбаси, всички шоколадови бонбони и вафли и всички вина.
За бързо влизане във форма след празниците, сред промоционалните оферти попадат и спортна екипировка Nikе, раници, йога постелка, уреди за масаж, детски спортни комплекти и още много атрактивни предложения.
През 2024 г. BILLA ще продължава да инвестира усилено в развитието на своята програма за лоялни клиенти, така че тя да предоставя още повече възможности за отстъпки, специални ваучери, награди и много забавление за клиентите на веригата.
Всички предложения от първата седмична брошура на BILLA за 2024 г. може да откриете тук: https://www.billa.bg/promocii/sedmichna-broshura.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 47 града в страната с общо 150 магазина и продължава да разраства своята мрежа от супермаркети. Компанията е един от най-големите работодатели в страната с екип от над 5200 служители. BILLA България успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с повече от 40 български фермери, доставящи богато разнообразие от сезонни плодове и зеленчуци от над 180 зеленчукови градини, оранжерии и лозя в цяла България.