В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Уникален софтуер, гарантиращ ръст на продажбите за първи на ВИНАРИЯ 2018

14 Февруари 2018г.

  • Pin It

Иновативен софтуер, който гарантира бърз ръст на продажби ще бъде представен за първи път на „Винария 2018“. Той е изключително подходящ за винопроизводители, които имат свои сайтове и желаят да привлекат повече клиенти. Комуникационната услуга „безплатно обаждане“ (Free call) изглежда като зелена слушалка, позиционирана на интернет-страницата на винарска изба, от която всеки клиент от целия свят може да се обади безплатно и да се информира за предлаганите продукти и да заяви необходимите количества напитки. Модерната услуга е предпочитана от клиенти не само от Европа, но и от САЩ, Русия, Китай, Корея, където все повече се търсят български вина.   
Над 27 000 компании в 60 държави света вече ползват услугата “безплатно обаждане”. Тя е придобила популярност в хотелиерския бранш. Ползва се изключително успешно от две години в Канада, САЩ, Русия, Канада, дори и в по-екзотични страни, като Коста Рика. В сектора регистрират ръст от 25 – 30 % на резервациите, малко след въвеждането й. Чрез услугата се осъществяват директни резервации, като сезонът става по-наситен и започва по-рано и завършва по-късно. Хотелиери от страната и чужбина я определят като „много ефективна и голямо улеснение за туристите“. У нас само за последната година повече от 300 хотели по Черноморието, планинските и ски курорти, както и дестинациите, свързани със СПА, уелнес и културния туризъм ползват новата платформа. Тя е предпочитана и от чуждестранните туристи, защото безплатно и директно резервират местата си по нашите курорти. Родните хотелиери споделят, че въвеждането на луксозната услуга им е довела повече клиенти, които се чувстват специални.
Модерният софтуерен продукт „безплатното обаждане“, ще бъде демонстриран за първи път в България на 26-то издание на изложбата „Винария“, която ще се проведе от 21 до 25 февруари 2018 г. в 11-та палата на Международен панаир Пловдив.
Приложени снимки:
1. Винопроизводител от Франция с "Безплатно Обаждане"

2. Mагазин за вино в САЩ с "Безплатно Обаждане"

3. Винария 2018 с безплатно обаждане

Още новини от Други

RSS виж всички

Kaufland България предлага специална селекция от био продукти и кулинарно пътешествие из Азия

От 19 до 25 февруари Kaufland България представя специална селекция от био продукти под собствената марка K-Bio. За същия период веригата ще обогати и асортимента си от традиционни азиатски продукти.

Common Rail Помпи - Рециклиране и Ремонт

София Дизел Център извършва следните услуги, свързани с Common Rail помпи: Демонтаж и монтаж на помпата от превозното средство Диагностика на помпата на стенд

Алтернативни практики на учене и преподаване – примери от България в рамките на „(не)Възможното образование“.

Алтернативни практики на учене и преподаване – примери от България в рамките на „(не)Възможното образование“.

Първото издание на кинофестивала за документални филми „(не)Възможното образование“ ще предложи на всички онези, които са пропуснали българския „Кеймбридж“, да се срещнат с хората от малкото ромско село Долни Цибър.

ВСУ „Черноризец Храбър“ обявява прием по професионални направления

ВСУ „Черноризец Храбър“ обявява прием по професионални направления

За учебната 2018/2019 година Варненският свободен университет обявява прием по професионални направления.

Производители търсят вярната формула за производството на сладко от люти чушки и пушена кълбъсъ

Производители търсят вярната формула за производството на  сладко от люти чушки и пушена кълбъсъ

Коя е вярната формула, по която се произвежда домашно сладко от люти чушки и 300-годишна пушена кълбъсъ? Този отговор търсят производителите Бони и Цима-99, които ще произвеждат сладкото от люти чушки и пушената кълбъсъ за магазинната мрежа на Лидл България.

Абонамент за RSS новини