22 Юни 2023г.
Сладолед от собствената марка на веригата Clever е в топ 3 най-предпочитани вкуса за изминалата година
От над 145 вида сладолед на цени, започващи от 0,69 лв. за брой, могат да избират клиентите на BILLA това лято. Богатият асортимент включва както класически, така и екзотични вкусове. Тексаски пекан, италиански лешник, фъстъчено масло с брауни и солени бретцели и сладолед с 0% захар са само част от ледените изкушения. Веригата предлага и класическо джелато на един от най-големите италиански производители – Sammontana. На рафтовете на по-големите магазини от веригата могат да бъдат открити над 75 семейни опаковки в различни разновидности, 50 предложения в индивидуална опаковка и голям избор мултипак кутии с различни вкусове сладоледи на клечка и вафлена фунийка.
„Превъзходни сладоледи, разнообразие от марки и неповторими вкусове, които не натоварват семейния бюджет, очакват клиентите ни този летен сезон. Следим внимателно предпочитанията на нашите клиенти и се стремим да им предоставим най-доброто на пазара. Забелязваме тенденция сладоледът да се превръща в предпочитан десерт през цялата година, затова смятаме да запазим голяма част от асортимента си и през зимните месеци.“ сподели Асен Каранедев, мениджър управление на категориите в BILLA България.
Сладолед от собствената марка Clever е в топ 3 на най-продаваните сладоледи в BILLA за миналата година, а сред новите предложения това лято са семейни опаковки сладолед от собствените марки REWE Beste Wahl и Ja!. От класически до екзотични вкусове, от семейни кутии до разнообразни изкушения в единична опаковка за най-малките – BILLA предлага богат избор от вкусове и марки за всеки бюджет.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.