19 Ноември 2018г.
За 13-та поредна година в София се проведе едно от най-големите събития за приятелите на Франция и франкофоните по света – отварянето на първата бутилка на младото вино „Божоле“, което се осъществи с подкрепата на Идънред България.
Представянето на „Божоле“ традиционно се отбелязва на третия четвъртък от ноември. Тази година събитието се проведе в Националния дворец на културата, а темата на изданието беше „Галерия на изкуствата Божоле“. Представянето на виното „Божоле“, организирано от Френско-българската търговска и индустриална камара, е кулминацията в сближаването на френско-българските търговски и бизнес отношения, както и повод за създаване на нови контакти и сътрудничество.
Компанията Идънред България, която предлага продукти за вътрешна комуникация и стимулиране на служителите, както и предплатени корпоративни решения, е представена в 44 страни по света. Сред нейните над 2500 корпоративни клиенти са едни от най-големите компании в България, а индивидуалните ползватели, които са над 150 000, разполагат с мрежа от над 10 000 обекта приемащи ваучери на марката.
„В работата си сме осъзнали важността от това всяка общност и организация да се подкрепя вътрешно, за да може да се развива успешно. Това правило важи с особена сила в нашият бизнес, където позитивната вътрешна комуникация е ключов фактор. Затова и тази година решихме да подкрепим може би най-франкофонското събитие в културния календар на България – отварянето на Божоле Нуво“, заяви Меди Бенбугера, Изпълнителен директор на Идънред България.
Независимо дали се използват чрез карта, мобилно приложение, онлайн платформа или хартиен ваучер, всички услуги на компания, означават увеличение на покупателната способност на служителите, оптимизирано управление на разходите за фирми и допълнителен доход за търговските обекти и партньори. Сред решенията, които Идънред България предлага са карти и ваучери за подарък и награда, както и ваучери за храна, с акцент върху високото качество на обслужване на клиентите.