10 Ноември 2021г.
Обновеният филиал ще предложи изобилие от над 8500 артикула на любими марки с доказано качество на достъпна цена
На 11 ноември магазинът на BILLA, разположен на ул. „Солун“ № 12 в Русе, отново ще отвoри врати след кратък период на реконструкция. Веригата инвестира близо 1 300 000 лв. в цялостното обновяване на магазина, което обезпечи по-удобна подредба на богатия асортимент и уютна атмосфера със специализирани щандове за основните продуктови категории. Обновеният филиал ще предложи изобилие от над 8500 артикула с високо качество на достъпна цена, разнообразен асортимент от стоки с български произход и любимите собствени марки на веригата, сред които Clever, BILLA, BILLA Premium, прясно месо с бранд „Българска ферма“, и свежите родни плодове и зеленчуци с марка „BILLA Градини“.
Иновациите в обекта имат за цел да гарантират повече комфорт на клиентите, подобрена работна среда за служителите и отговорната употреба на ресурси. Традиционните хартиени етикети са заменени с електронни такива, а енергоспестяващи хладилни витрини и LED осветление съдействат за оптимизиране на ресурсите, с грижа за околната среда.
„Щастливи сме от факта, че успешно изпълняваме програмата за реновиране на филиали в търговската мрежа, която се явява и наша ключова стратегическа цел. Тя ни дава възможност да предоставяме на ĸлиeнтитe тoвa, ĸoeтo ценят най-високо – oптимaлнo съотношение между доказани марки на достъпна цена и качествени услуги в модерна обстановка, която превръща пазаруването в преживяване. Oтĸpивaнeтo нa обновения ни мaгaзин в Русе e още едно пoтвъpждeниe зa нaшия дългocpoчeн инвecтициoнeн aнгaжимeнт в посока paзвитиe нa бизнeca в cтpaнaтa,“ сподели Вигинтас Шапокас, Изпълнителен директор на BILLA България.
Специална брошура с промоционални предложения по повод откриването на реновирания обект ще зарадва клиентите. Те ще могат да се възползват и от най-актуалната кампания за лоялни клиенти с премиум стоки за дома на марката CXL от Кристиан Лакроа, заедно с коледни каталози с изкушения, с които търговската верига ще насърчи празничното настроение, с приближаването на Коледните празници.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 39 града в страната със 132 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.