19 Юли 2023г.
Всеки втори потребител в България счита нехранителните продукти, като електроника, играчки, артикули за дома и градината, за важен фактор при избора на локация за пазаруване на хранителни стоки. Това показва вътрешно изследване на потребителските нагласи, проведено през юни тази година. Като основен мотив за закупуване на такъв тип стоки от хранителните магазини, респондентите посочват удобството и добрите оферти.
В отговор на потребителското търсене, BILLA България разшири значително регулярния си асортимент от нехранителни продукти в началото на годината, като в периода януари-юни категорията отбелязва близо 40% ръст спрямо същия период за 2022 г. Клиентите все по-често търсят в магазините на веригата освен продукти за трапезата, стоки за дома, семейството, хоби, спорт и свободно време. Най-голям е ръстът при пособията за почистване и детските играчки.
Водещо предимство на нехранителните артикули в BILLA са доказаните производители и атрактивно съотношение цена-качество. Продуктовите серии са разнообразни и отговарят на търсенето спрямо сезона и празниците в календара – сред тях са серии от инструменти за колата, пособия за градинарство, грил, кухненски уреди, артикули за плаж, къмпинг и спорт. В мрежата на веригата клиентите могат да намерят изгодни оферти от марки, като Lego, Gardena, Puma, а в следващите месеци предстоят специални оферти на продукти от американската компания за кухненски принадлежности – Tupperware, детски играчки Barbie, както и много други доказани български и световни брандове.
Разнообразни предложения от качествени и трайни продукти за дома и семейството на цени, които не натоварват семейния бюджет, ще бъдат налични и в седмичните брошури на веригата.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 149 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.