23 Юли 2021г.
Инициативата ще се проведе на паркинга на магазин Lidl, ул."Тодор Каблешков" №28 в ж.к. „Гоце Делчев“
23 юли 2021 г, София. За първи път на фермерския пазар на Lidl посетителите ще могат да открият и продукти с кауза на WWF (Световен фонд за дивата природа). Събитието ще се проведе от 23-ти до 25-ти юли между 10.00 и 19.00 часа, на паркинга на магазин Lidl на ул."Тодор Каблешков" №28 в ж.к. „Гоце Делчев“.
Продуктите с кауза на WWF са разнообразни и подходящи както за родители, така и за деца – тениски, плюшени играчки, 3D пъзел, аксесоари. Изработени са специално за WWF от устойчиви материали чрез производство, което не вреди на природата и спазва стандартите за безопасност и справедливи условия на труд.
Предлагането на продукти, обвързани със социални каузи, е част от дългосрочното партньорство на Лидл България с Български дарителски форум. Целта е да се популяризират каузите на граждански организации и да се подкрепи дейността им. Такива са и изделията от висококачествено дърво, ръчна изработка, дело на Владимир Петров с. Джурово, община Правец и неговата социална работилница, които отново се включват във фермерския пазар.
Клиентите ще могат да открият и най-доброто от българската природа, отгледано от български фермери в различни краища на страната. Пипер, патладжани и тиквички от южното село Левуново, както и слънчеви домати и свежи краставици от с. Лешница очакват посетителите на пазара в края на тази седмица.
Дъхави праскови, дини и нектарини пристигат от с. Бресник, а производители от с. Габърница и гр. Искър ще предлагат изобилие от мед и пчелни продукти. Няма да липсват и билковите тинктури на „Билка чудодейка“ от Пазарджик.
В инициативата ще се включи и пекарната „Хлябът на Нена“, както и добре познатите продукти на ферма „Шопар, бик и щука“ от линията „Вино и мезе“ и на ферма „Катарино“ от Разлог. Месни продукти от „Новамес“, Банкя ще допълнят разнообразието от фермерски продукти.
Както и досега, фермерският пазар ще се проведе при спазване на всички необходими мерки срещу COVID-19. Партньори на Lidl по проекта са „Гастроном Смесен Магазин“ и Премиум Маркет 380 в партньорство с български земеделски производители, произвеждащи чиста храна и подкрепящи кампанията “Избирам 380 - Купувам български продукти с доказан произход”.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.