11 Януари 2024г.
Потребителите изразяват положителната си нагласа към продукти Clever в проучване, направено от търговската верига
В периода 21.11 - 17.12.2023 г. независима агенция за маркетингови изследвания направи проучване в София, Варна и Враца за нагласите на потребителите към продукти с марка Clever, които се предлагат в магазини BILLA. Всеки участник в проучването е опитал и оценил продуктите по 4 критерия: качество на продукта, съотношение между качество и цена, вероятността за покупка и за препоръка към познат, като от техните отговори се формира обща средна оценка.
Резултатите показват категорична тенденция – част от най-търсените продукти Clever в магазинната мрежа на BILLA, включени в запитването, са получили над 4 от 5 звезди обща оценка. Най-високо оценените продукти са крема сирене Clever с оценка 4,4, печени бадеми Clever и шоколадов пудинг Clever с оценка 4,5. Фаворитите на участниците, получили оценка 4,6 от 5 звезди, са обикновени бисквити Clever и шоколадови дражета Clever. Основната мотивация за провеждането на проучването е желанието на BILLA да получи обратна връзка от потребителите за една от своите собствени марки с най-дълга история у нас.
Тя започва преди близо 20 години, когато BILLA предлага за пръв път продукти под собствената марка Clever и поради високия интерес към тях, постепенно разширява асортимента им в различни продуктови категории. Продуктите от собствената марка бързо печелят популярност, заради доказаното си качество и много по-ниската им цена в сравнение с други продукти в същите категории.
За близо 20 години Clever успява да се наложи като една от най-разпознаваемите собствени марки в България и в асортимента на BILLA днес присъстват над 200 хранителни и нехранителни продукта Clever. BILLA България подбира внимателно доставчиците, с които работи, и следи стриктно всеки етап на производството, за да гарантира безкомпромисното качество на продуктите. Интересен факт е, че дори служители от различни отдели на компанията имат възможност да участват в процеса по селекция на продуктите Clever. Специално създаденият BILLA Тест център провежда редовни „слепи“ дегустации, на които служителите опитват продукти от различни доставчици и оценяват анонимно техните вкусови характеристики, аромат и качества.
Всички резултати от проучването на BILLA за нагласите на клиентите към продукти с марка Clever и повече подробности за проучването можете да прочетете на официалния сайт на веригата: https://www.billa.bg/clever-rezultati-ot-prouchvane.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 47 града в страната с общо 150 магазина и продължава да разраства своята мрежа от супермаркети. Компанията е един от най-големите работодатели в страната с екип от над 5200 служители. BILLA България успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с повече от 40 български фермери, доставящи богато разнообразие от сезонни плодове и зеленчуци от над 180 зеленчукови градини, оранжерии и лозя в цяла България.