В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Посетителите на кина Арена получават комплимент от Visa

26 Април 2017г.

  • Pin It

Visa стартиракампания в кино Арена, която насърчава картовите разплащания в България и демонстрира на практика техните ползи. Това е третата съвместна промоция на Visa и Арена и цели да се осигурят бързи, удобни и сигурни разплащания за всички картодържатели, които избират да заплащат покупките си по електронен път в свободното си време или когато излизат да се забавляват.
При всяко разплащане с карта Visa,на минимална стойност от 5 лв.,на билетна каса или щанд за пуканки в обект на кино Арена,притежателите на карта Visa теглят промоционален талон, който може да им донесе моментна награда – изворна вода HighlandSpring 500 мл или калъфче за документи от филма „Бебе Бос“. В промоцията участват дебитни, предплатени и кредитни карти Visa, VisaBusiness и V PAY.
„В днешния дигитален свят потребителите остават лоялни единствено към продуктите и услугите, които наистина харесват. За да подхраним тази привързаност, ние трябва да намерим правилната комбинация от креативност, технологии, свързаност и да добавим щипка поощрение. Ето защо много компании установяват партньорства с добре познати търговци. Не за първи път организираме съвместна кампания с Арена, тъй като потребителите винаги са приемали положително предходните ни инициативи“, каза Красимира Райчева, мениджър на Visa за България.
Картите Visa могат да се използват в множество точки на продажба в България, а съвместната кампания с кино Арена насърчава използването на картови и безконтактни разплащания за развлекателни дейности. Електронните разплащания осигуряват по-добро клиентско изживяване и са предпочитан метод за покупка сред потребителите, защото става лесно, удобное и спестява време.
Промоцията продължава до 8 май 2017 г., а Общите условия можете да прочетете на сайта на Visa https://www.visabg.com/.
За Visa Inc.
Visa Inc. е глобална платежна технологична компания, която свързва потребителите, бизнеса, финансовите институции и правителствата в повече от 200 страни и територии, с бързи, сигурни и надеждни електронни разплащания. Ние сме оператор на една от най-модерните мрежи в света за обработка на данни – VisaNet, - която е в състояние да управлява над 65 000 съобщения за транзакции в секунда, като в същото време защитава потребителите от измама и гарантира разплащанията за търговците. Visa не е банка и не издава карти, не предоставя кредити и не определя лихвите и таксите за потребителите. Иновациите на Visa обаче дават възможност нейните клиенти от финансовите институции да предложат на потребителите по-голям избор: незабавно плащане с дебитна карта, бъдещо разплащане с предплатена карта или забавено разплащане с кредитни продукти. За повече информация, посететеwww.visaeurope.com, блогана Visa Vision (vision.visaeurope.com) и @VisaEuropeNews.

Контакти:
Драгомир Гюров
AMI Communications за Visa
dragomir.gyurov@amic.bg|02 989 5115| 0886 634 580
Twitter: @VisaEuropeNews
@Visa_BG
Website: www.visabg.com
 

Още новини от Други

RSS виж всички

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС) ще отчете резултатите от изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система за управление на водите и докладване.

Международно антидопинг обучение за младежи в Италия

E.D.G.E. - European Anti-Doping Generation (Европейска анти-допинг генерация) е 12 месечно партньорство, което включва 5 партньори от 4 различни държави (Италия, Латвия, Австрия и България) и има за цел да насърчава анти-допинг културата сред младите спортисти и треньори. 

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Цвятко Сиромашки в кампания „Топъл обяд: Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

София, 17 ноември 2017 – Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, глобален лидер в сферата на забавленията, обяви началото на сътрудничество в продажбите на реклами с The Sales House в България.

Близо 200 ученици се включат в международен конгрес по биомедицина

Близо 200 талантливи гимназисти ще се срещнат с науката по време на втория International Biomedical Congress Sofia и ще участват активно в практически уъркшопи. Мечтата на младежите да следват медицина може да започне да се превръща в реалност още преди да са завършили гимназия. Събитието ще се започва днес и ще продължи до 19 ноември в Sofia Tech Park.

Абонамент за RSS новини