15 Декември 2020г.
Ясното осъзнаване на важността на семейството, малките щастливи моменти и позитивната нагласа към ежедневието е най-важният урок от кризата
Декември, 2020. Според национално представително количествено проучване на IPSOS България, проведено в периода 16-30 октомври 2020 г. сред 1000 участници, втората вълна на пандемията довежда до значителна промяна в нагласите и оценката към малките неща в живота на българина.
На въпроса "По какъв начин събитията от изминалата година, свързани с COVID-19, промениха Вашата нагласа към живота?", 69% от анкетираните споделят, че са осъзнали колко важно е семейството за тях, а 67% не крият оптимизма си за бъдещето, и че са научили, че могат да са щастливи с по-малко. Висока оценка на малките моменти от ежедневието, които зареждат с положителни емоции, дават 64% от запитаните и приблизително същия процент от участниците (63%) свързват радостта от малките моменти със споделянето им с близки и приятели.
Данните от проучването показват видима промяна в наглaсите и поведението на българина в ситуации на прекарано време с роднини, приятели, отбелязване на поводи и празнуване. 54% от анкетираните споделят, че кризата ги е научила да празнуват големите събития по различен начин, защото въпреки отрицателното въздействие от пандемията върху тях, ситуацията ги е направила по-адаптивни, креативни и благодарни за малките радостни поводи.
Моментите, споделени с приятели, като извор на позитивни емоции откриваме в посланията за 2020 г. на първата бира в България „Каменица", обичана марка от милиони българи от 1881 година до днес. Защото първата глътка „Каменица“ е за отличителния хмелов вкус, останалите – за да отпразнуваме малките моменти заедно.
В края на октомври "Каменица" даде старт на новата си комуникационна кампания, в която поставя темата за необичайното в обичайното. Кампанията е под надслов Каменица "Всяка глътка има история" и ще продължи и през 2021 година.
Повече за марка „Каменица“:
Каменица е първата бира на България с дългогодишна история и традиции, градени с качество и постоянство вече повече от век. Родена и израснала в града на тепетата, Пловдив, Каменица днес е една от най-обичаните марки на българския бирен пазар. Тя се отличава с отличителен хмелов вкус, 4.4% алкохолно съдържание и е перфектната компания за всички онези малки или големи значими моменти в живота. С всяка глътка Каменица напомня на всички любители на качественото пиво да живеят и да се наслаждават на всеки момент, който е специален не заради конкретен повод, а просто заради удоволствието от добре прекараното време със своите си и любимата марка бира.
Повече за „Каменица“ АД:
„Каменица“ АД е една от водещите пивоварни компании в България, част от международната Молсън Корс Бевъридж Къмпани. Компанията има повече от 138 години опит, история и традиции в пивоварството. Бирата е в сърцето на Каменица, а страстта на служителите към пивоварството е това, което превръща зрънцето ечемик в пивка кехлибарена течност. „Каменица“ АД се гордее с богатото си портфолио от едни от най-обичаните български бирени марки като „Каменица“, „Бургаско“, Staropramen, Stella Artois и много други.
Компанията оперира с една пивоварна в град Хасково и микропивоварна за ръчно-приготвени бири в Пловдив. Един от приоритетите на компанията е да прави бизнес по отговорен и устойчив начин и да ангажира служителите и партньорите с инициативи, които увеличават положителния отпечатък на бизнеса върху околната среда и обществото. Избор №1 за служителите, клиентите и потребителите е амбицията, която води компанията напред. За повече информация, посетете www.kamenitzacompany.bg.