16 Август 2021г.
100 ваучери х 500 лв. очакват късметлиите, използващи приложението Lidl Plus до 19-ти септември
16 август 2021, София. От днес 100 от потребителите на Lidl Plus имат шанс да спечелят ваучери за пазаруване на стойност 500 лв. Късметлийските награди са още един плюс за ползващите приложението да получат повече от любимото си във всички 107 магазина на веригата.
С всяка покупка за поне 25 лв. в периода на кампанията от 16-ти август до 19-ти септември, ползващите Lidl Plus имат шанса да спечелят 100 ваучера за пазаруване по 500 лв. За да опитат късмета си, е необходимо да сканират своята Lidl Plus дигитална карта на касата и да активират участието си в самото приложение, с което при всяка покупка от 25 лв и нагоре, автоматично се получава покана за участие в играта директно през приложението чрез бутон „Активирай“. Нови участия се печелят само в рамките на 1 касов бон, като приложението няма да сумира покупки от два отделни касови бона.
Ако касовата бележка е за 50 лв., потребителите ще имат две възможности за участие, а при покупки за 75 лв. – съответно три възможности за активиране. Броят на участията е неограничен в рамките на периода на играта при обявените условия.
В първия работен ден на всяка седмица ще бъдат изтегляни по 20 печеливши, които ще получат един от 100 ваучера за пазаруване на стойност 500 лв. Имената на късметлиите ще бъдат обявявани най-късно в сряда на съответната седмица.
Апликацията на Lidl стартира през есента на миналата година и още в първата седмица приложението стана най-сваляното в App Store и Google Play. От пролетта тази година приложението вече е налично и в Huawei AppGallery.
С Lidl Plus потребителите ползват допълнителни предимства, надграждащи всички останали промоции и отстъпки, които веригата традиционно предлага в магазините си. Приложението постави началото и на партньорска програма през март, благодарение на която потребителите могат да се ползват още допълнителни отстъпки и преференциални оферти в OMV България, застрахователният брокер SDI, онлайн платформата с уроци Уча.се, Софийската опера и балет и платформата за фото книги Pixi Photobooks.
Пълните условия на кампанията са публикувани на lidl.bg/100x500
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.