06 Октомври 2021г.
Реконструираният обект ще предложи на потребителите богата гама от 7 800 артикула и редица дигитални удобства
На 07.10.2021 г. обновеният магазин на BILLA, разположен на ул. "Георги Измирлиев" №13А във Велико Търново, ще отвори отново врати за посетители. След период на реконструкция и в резултат от инвестиция на стойност 1 540 000 лв., реновираният обект е готов да посрещне най-високите потребителски очаквания за модерен интериор, разнообразен асортимент с функционална подредба и дигитализация на търговските процеси. Той ще предложи богата гама от 7 800 артикула и качествени продукти на трайно ниски цени, включващи свежи български плодове и зеленчуци с марка BILLA Градини, прясно месо със 100% български произход с марка „Българска ферма“ и любими стоки от собствените марки Clever, BILLA, BILLA Premium и BILLA Bio.
По повод откриването на обновения магазин във Велико Търново, специална брошура с промоционални оферти ще допринесе за още по-приятното пазаруване на клиентите на BILLA, като даде възможност да пестят средства, пазарувайки любимите си стоки на ниски цени. Откриването на филиала се случва в месеца, в който BILLA България отбелязва 21 години успешно присъствие на българския пазар и е деветият магазин, който през настоящата година бива реконструиран в рамките на програма за модернизиране на търговската мрежа.
В реновирания магазин в старата столица клиентите ще открият 3 на брой каси на самообслужване. Те са напълно ориентирани към нуждите и поведението на клиентите, и са създадени, за да допълнят мерките за безопасен и спокоен престой на територията на обекта. Традиционните етикети ще бъдат заменени от дигитални, върху които на електронен дисплей се изписват името на дадения продукт, производител, грамаж и цена. Посоката на подобрения е свързана още с опазване на природните ресурси и засяга оборудването в магазина. Чрез поддържане на оптимална температура за съхранение, модерни хладилни витрини и системи за LED осветление се гарантира повишаването на енергийната ефективност и отговорната консумация на ресурси.
Преди седмица в града отвори врати и нов магазин от търговската верига с най-голям брой филиали в страната. Разположен на бул. „Беляковско шосе“ 1, обектът е поредното доказателство за модерната визия на пазаруване, която BILLA налага у нас.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 39 града в страната със 132 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.