В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Новата промоционална кампания на Visa насърчава картовите разплащания

23 Май 2017г.

  • Pin It

До 31 май 2017 г. всяка покупка над 25 лв. в магазини Billa, извършена с карта Visa, може да донесе атрактивна награда. Потребителите, които изберат да пазаруват в магазини Billa и използват Visa като платежно средство, получават промоционален талон.
Печелившият талон носи ваучер за пазаруване на стойност 5 или 10 лв., валиден във всички обекти на Billa при следващо посещение.Ваучерите могат да бъдат използвани за следваща покупка във всички магазини BILLA в периода след 28.04.2017 г. до 09.08.2017 г.
За използване на ваучера печелившите участници трябва да го представят на касата на магазин BILLA, като дължимата от тях сума за направената покупка ще бъде намалена със сумата по представения ваучер.В кампанията могат да участват разплащания, извършени с дебитна, предплатена и кредитна карта Visa, VisaBusiness и V PAY.
„Нарастващото доверие на потребителите в картовите разплащания изисква разработването натехнологични интелигентни решения, които да гарантират, че пазаруването е бързо, лесно и сигурно. Във Visa проведохме няколко проучвания за предпочитанията и навиците на потребителите при разплащане и те ни дават увереността, че интересът и търсенето на удобни картови разплащания са огромни. Ето защо ние се стараем да ангажираме търговските обекти в това да улесним прехода от кешови към картови разплащания и по този начин да отговорим на нуждите на потребителите. Промоционалната кампания в магазини Billa е отличен начин да насърчим добрите практики на разплащане и да стимулираме инсталирането на необходимите устройства, които да осигурят повсеместни картови разплащания в точката на продажба“, каза Красимира Райчева, мениджър на Visa за България.
Подробните правила на промоцията могат да бъдат открити на официалния уеб сайт на компанията www.visabg.com.
За VisaInc.
За VisaInc.
VisaInc. е глобална платежна технологична компания, която свързва потребителите, бизнеса, финансовите институции и правителствата в повече от 200 страни и територии с бързи, сигурни и надеждни електронни разплащания. Ние сме оператор на една от най-модерните мрежи в света за обработка на данни – VisaNet, която е в състояние да управлява над 65 000 съобщения за трансакции в секунда, като в същото време защитава потребителите от измама и гарантира разплащанията за търговците. Visa не е банка и не издава карти, не предоставя кредити и не определя лихвите и таксите за потребителите. Иновациите на Visa обаче дават възможност нейните клиенти от финансовите институции да предложат на потребителите по-голям избор: незабавно плащане с дебитна карта, бъдещо разплащане с предплатена карта или забавено разплащане с кредитни продукти. За повече информация, посетете нашата уебстраница www.visaeurope.com, блога на VisaVision (vision.visaeurope.com) и @VisaInEurope.

Контакти:
Драгомир Гюров
AMI CommunicationsforVisaBulgaria
dragomir.gyurov@amic.bg| 02 989 5115 | 0886 634 580
Twitter: @VisaEuropeNews
@Visa_BG
Website: www.visabg.com

 

Броят напотребителите, които предпочитат да се разплащат със своята карта се е увеличил значително в сравнение с предходни години. Според скорошно национално представително проучване в България, поръчано от Visa, 64% от хората биха платили с карта, което представлява ръст от над 20% само в рамките на две години, тъй като 41% от респондентите през 2014 г. посочват, че предпочитат банковите карти пред пари в брой. Най-честите причини потребителите да изберат електронните разплащания са, че те са удобни и спестяват време, тъй като не е необходим банкомат.
 

Още новини от Други

RSS виж всички

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС) ще отчете резултатите от изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система за управление на водите и докладване.

Международно антидопинг обучение за младежи в Италия

E.D.G.E. - European Anti-Doping Generation (Европейска анти-допинг генерация) е 12 месечно партньорство, което включва 5 партньори от 4 различни държави (Италия, Латвия, Австрия и България) и има за цел да насърчава анти-допинг културата сред младите спортисти и треньори. 

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Цвятко Сиромашки в кампания „Топъл обяд: Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

София, 17 ноември 2017 – Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, глобален лидер в сферата на забавленията, обяви началото на сътрудничество в продажбите на реклами с The Sales House в България.

Близо 200 ученици се включат в международен конгрес по биомедицина

Близо 200 талантливи гимназисти ще се срещнат с науката по време на втория International Biomedical Congress Sofia и ще участват активно в практически уъркшопи. Мечтата на младежите да следват медицина може да започне да се превръща в реалност още преди да са завършили гимназия. Събитието ще се започва днес и ще продължи до 19 ноември в Sofia Tech Park.

Абонамент за RSS новини