В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Новата КОЛЕКЦИЯ НА ХАЙДИ КЛУМ и lidl дебютира в берлин

14 Ноември 2017г.

  • Pin It

14 ноември 2017 г. Новата празнична колекция на Хайди Клум и Lidl дебютира с истински моден спектакъл на едно от най-емблематичните места в Берлин – Вила Риц. Така световноизвестният модел продължи традицията, която постави с премиерата на първата си колекция през септември в Ню Йорк, където представянето на модната линия се превърна в модно събитие.

В духа на името на колекцията #LETSCELEBRATE (Да празнуваме) дебютът на модната линия постави началото на празничния сезон, а Вила Риц стана арена на бляскаво Коледно парти. Моделите на Хайди Клум дефилираха с елегантни ежедневни предложения и празнични тоалети по последните модни тенденции. Над 200 гости, сред които известни личности, медии и модни специалисти, бяха първите, които видяха тоалетите с марка Esmara by Heidi Klum.

#LETSCELEBRATE съчетава цветове и елегантни материи в колекция, която включва не само дрехи, но и обувки и аксесоари. От коприна и сатен до пайети и изкуствени кожи, дрехите са създадени с идеята да предложат най-доброто решение за дамите през празничния сезон – без значение дали трябва да се подготвят за семейна Коледна вечеря или за изискано Новогодишно парти. Плюшени палта, стилни топове и нежни рокли с пайети са малка част от акцентите в модната линия на Хайди Клум.

В България новата колекция на световноизвестния модел идва през първата седмица на месец декември във всички 85 магазина Lidl в страната. Едновременно с идването у нас, тя дебютира и в останалите общо 28 държави и над 10 000 магазина на Lidl в цяла Европа.

Още новини от Други

RSS виж всички

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС) ще отчете резултатите от изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система за управление на водите и докладване.

Международно антидопинг обучение за младежи в Италия

E.D.G.E. - European Anti-Doping Generation (Европейска анти-допинг генерация) е 12 месечно партньорство, което включва 5 партньори от 4 различни държави (Италия, Латвия, Австрия и България) и има за цел да насърчава анти-допинг културата сред младите спортисти и треньори. 

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Цвятко Сиромашки в кампания „Топъл обяд: Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

София, 17 ноември 2017 – Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, глобален лидер в сферата на забавленията, обяви началото на сътрудничество в продажбите на реклами с The Sales House в България.

Близо 200 ученици се включат в международен конгрес по биомедицина

Близо 200 талантливи гимназисти ще се срещнат с науката по време на втория International Biomedical Congress Sofia и ще участват активно в практически уъркшопи. Мечтата на младежите да следват медицина може да започне да се превръща в реалност още преди да са завършили гимназия. Събитието ще се започва днес и ще продължи до 19 ноември в Sofia Tech Park.

Абонамент за RSS новини