20 Септември 2022г.
Случвало ли ви се е да видите обувки и да си помислите: „Просто трябва да ги имам!“? Точно за това разказва новата модна кампания на DEICHMANN и Jung von Matt. Някои хора са такива фенове на обувките, че направо биха ги изтръгнали от краката на този, който ги носи. Хубавото е, че моделите обувки на DEICHMANN предизвикват точно такова желание, но се предлагат на толкова добри цени, че не е нужно веднага да прибягвате до отчаяни мерки… Затова: „Обичам обувките. И цената им.“.
Смелият и модерен почерк на новата кампания на най-голямата фирма за търговия с обувки в Европа съчетава хумористичния разказ с модата, за да може както марката, така и продуктите да се превърнат в тема на разговор. Топ марки и модели на изключително добри цени. Това е една просто неустоима комбинация.
В общуването трябва да може да се добави щипка хумор дори и в трудните моменти. И с Jung von Matt SAGA най-голямата фирма за търговия с обувки в Европа спечели на своя страна един силен партньор, който е известен с хумористичното разказване на истории. Компанията от Хамбург успя да убеди DEICHMANN още през пролетта на 2022 година и получи мандат да проектира и реализира модната кампания за сезон есен/зима 2022.
В периода на кампанията от септември до ноември на фокус ще бъдат трите категории - сникъри и чънки боти и ботуши, както и зимни модели с топла подплата. Кампанията цели да подчертае атрактивното съотношение между цена и качество на DEICHMANN, за да направи марката още по-привлекателна и значима и за целевите групи, които силно се интересуват от мода.
Първата кампания в продуктовата категория сникъри стартира тази седмица по телевизията и на POS, както и във всички канали в социалните мрежи.
Рекламата включва 25 сек. и 15 сек. клипове, онлайн и формати за социалните мрежи, материали за POS и дисплей банери.