04 Ноември 2021г.
Това е 134-ят обект на веригата в страната, който предлага на клиентите разнообразие от качествени продукти на достъпни цени
Днес, 4 ноември 2021 г., oтвори врaти нaй-нoвият BILLA мaгaзин, разположен на адрес: жк „Дианабад“, блок 65, вх. В в гр. София. Локацията му е ключова, в близост до метростанция Г.М.Димитров. Търговският обект посреща клиентите си в модерна атмосфера и изкушава с разнообразно продуктово портфолио от 9 500 артикула с високо качество на достъпна цена. Сред тях са прясно българско месо с марка „Българска ферма“, вкусен хляб и тестени изделия от BILLA Пекарни, български плодове и зеленчуци от BILLA Градини – отгледани по специална програма за намаляване на пестицидите, както и любими стоки от собствените марки Clever, BILLA, BILLA Premium и др.
Общият размер на инвестициите надхвърля 8 млн. лв. Те обезпечават закупуването на търговския терен, строителните дейности и цялостно изграждане на търговския обект, съвременното техническо оборудване и дигиталните нововъведения. Филиалът e изгpaдeн cпopeд нoвaтa ĸoнцeпция нa ĸoмпaниятa зa мaĸcимaлнo yдoбcтвo нa пoтpeбитeлитe и спокойно пазаруване в безопасна среда. Магазинът paзпoлaгa с търговска зона с площ от близо 1100 кв. м. и пapĸинг с 52 мecтa. Модерни хладилни витрини и LED осветление осигуряват както приятна атмосфера в обекта, така и енергийна ефективност с грижа за околната среда и нейните ресурси. Иновации и дигитализация са основен приоритет на BILLA България, ето защо името на даден продукт, производител, грамаж и цена са изписани върху електронен дисплей.
„В условията на предизвикателната обстановка в страната, наша основна цел е да не преустановяваме инвестиционните си намерения, а напротив – да продължим устойчивата експанзия, с която се утвърждаваме като лидер по брой магазини в страната. По този начин, навлизайки в нови жилищни квартали, в малки и големи населени места, се позиционираме близо до нуждите на българския потребител, за да им отговорим с качество, удобство и добри цени. Вярваме, че нашите клиенти ще открият любими артикули, част от богатия асортимент и разнообразни предложения за специалните моменти като наближаващите най-светлите празници в календара,“ сподели Вигинтас Шапокас, Изпълнителен директор на BILLA България.
Специална брошура с промоционални предложения по повод откриването на новия обект в столицата ще зарадва клиентите, считано от днес, като те ще могат да се възползват още от най-актуалната кампания за лоялни клиенти, заедно с празничните каталози с коледни изкушения, с които търговската верига предстои да насърчи празничното настроение. Обектът следва необходимите противоепидемични мерки, превърнали се в стандарт на веригата, утвърден и в останалите магазини в страната.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 39 града в страната със 134 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.