09 Декември 2021г.
Инвестицията в размер на над 2 милиона лева обезпечава дигитални нововъведения и комфорт за клиента
Днес, 9 декември 2021 г., в София oтвори врaти нaй-нoвият мaгaзин на BILLA, разположен на ул. „Александър Екзарх“ №45 в ж.к. „Сухата река“ и в непосредствена близост до парк „Герена“. Търговският обект приветства клиентите с модерна атмосфера и изкушава с разнообразно продуктово портфолио от 8 500 артикула с високо качество на достъпна цена. Сред тях са прясно българско месо с марка „Българска ферма“, вкусен хляб и разнообразие от тестени изделия от BILLA Пекарна, български плодове и зеленчуци от BILLA Градини, любими стоки от собствените марки Clever, BILLA и BILLA Premium.
Общият размер на инвестициите надхвърля 2 млн. лв., като те обезпечават цялостното изграждане на търговския обект, съвременното техническо оборудване и дигиталните нововъведения зa мaĸcимaлнo yдoбcтвo нa пoтpeбитeлитe и спокойно пазаруване в безопасна среда. Магазинът paзпoлaгa с обширна търговска зона, модерни хладилни витрини и LED осветление. Тези предимства осигуряват както приятна атмосфера, така и енергийна ефективност на филиала, с грижа за околната среда и опазването на природните ресурси.
„Район „Подуяне“ има богата история, а днес отваряме нова страница в нея и укрепваме отношенията си със своя доверен партньор, в лицето на BILLA. Локацията е емблематична за квартала, ето защо се радваме, че най-новият филиал на веригата отваря врати точно тук. Качеството на предлаганите продукти и професионалното обслужване имат утвърдено място в политиката на компанията. Убеден съм, че ще са налице и в този обект,“ каза Петър Митев, зам.-кмет на район „Подуяне“ по време на официалното откриване на обекта.
В BILLA на „Александър Екзарх“ №45 потребителите ще открият 3 каси на самообслужване, част от политиката за утвърждаване на иновациите от страна на веригата. Касите обезпечават на клиентите възможността сами да сканират, организират, опаковат и плащат своите покупки, докато спазват необходимата социална дистанция. Добре познатите традиционни етикети ще бъдат заменени от дигитални, върху които ще бъдат изписани името на продукта, производител, грамаж и цена – върху електронен дисплей.
„Днес е специален ден за BILLA България, защото откриваме два нови магазина – един в Добрич и този в софийския квартал „Сухата река“, в който разкриваме нови 30 работни места и предоставяме комфортна атмосфера за пазаруване с множество дигитални удобства,“ сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителният директор на BILLA България, по повод откриването.
Специална брошура с разнообразни предложения по повод откриването на новия обект в София ще зарадва клиентите на търговската верига с възможност да пестят средства, пазарувайки любимите си стоки на промоционални цени. Любителите на пивото ще се радват да научат, че локацията предлага и специализиран кът за жива бира с високо качество и отличен вкус, а коледните каталози ще поканят празнични дух сред клиентите на филиала.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 39 града в страната със 132 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.