26 Юли 2021г.
Той е вторият в страната, минал през подобна мащабна модернизация, след обновяването през миналата година на първия магазин от веригата - на бул. България в София
С обновен интериор и много нововъведения магазин BILLA на бул. 6-ти Септември №221 ще посреща отново пловдивчани след месец на голяма реконструкция и модернизация.
Върху двойно по-голяма площ от 2 247 кв. м., ще бъдат разположени над 12 000 артикула на достъпни цени, от които клиентите ще могат да избират при всекидневния си пазар. Към качественото потребителско преживяване допринасят и неколкократно по-големите зони с фокус върху свежия асортимент – клиентите ще усетят комфорта и разнообразието на близо 6 пъти по-широка от преди зона за плодове и зеленчуци, повече място е отделено и за млечните продукти, деликатеси, зоната с прясно изпечен хляб от BILLA пекарна, топлата витрина с прясно приготвени ястия става два пъти по голяма. По-просторни ще бъдат и щандовете за риба и месо, като пловдивчани ще могат да се възползват от нова услуга – овкусяване и окрехкотяване на месото.
Магазинът ще радва любителите на здравословните рецепти с щандове за суши, сандвичи, салати и фрешове, приготвени на място. Хот дог и топли супи също са част от нововъведенията. За ценителите на хубавите напитки са отделени зони с жива бира и винотека.
В допълнение, въведени са модерни хладилни витрини и системи за LED осветление, следвайки целта за повишаване нивото на енергийна ефективност.
Инвестицията на компанията в обновяването на магазина възлиза на 4 млн. лв.
Подобно на първия обект от веригата в страната – BILLA на България, в София, който бе обновен през 2020г, и магазинът в Пловдив получава собствено отличително име - „BILLA на Марица“. Този подход има за цел да скъси дистанцията с потребителите, говорейки по начина, по който общуват. С грижа за тяхното удобство, реновираният магазин разполага с шест иновативни каси на самообслужване. Въвеждането на новата система, в допълнение с вече съществуващата традиционна такава, изпраща ясно послание, че компанията непрестанно се стреми да улесни своите клиенти, като превръща пазаруването в по-приятно преживяне.
В отговор на високите очаквания на потребителите, BILLA развива и налага и своята дигитализация – под всеки от продуктите вече има поставени електронни етикети. Това е още една стъпка напред в тази посока, след въвеждането на дигиталната програма за лоялност – BILLA APP, която преди по-малко от месец получи първа награда в конкурса „Продукт на годината“, благодарение на позитивните мнения на потребителите, включили се в проучването.
„Единственият по рода си филиал „на Марица“ в Пловдив бе реновиран изцяло, следвайки концепцията ни за превръщането на пазаруването в удоволствие, чрез създаване на комфорт и удобство за нашите клиенти. Щастливи сме, че заедно с това работим и в посока изграждане на безопасна и дигитализирана атмосфера на пазаруване, с грижа за околната среда и оптимизиране на енергийните ресурси“, сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.
В деня на откриването на обновения магазин, компанията подготвя атрактивно събитие за клиентите с музика и възможности за снимки. За най-малките, BILLA е предвидила много забавления и игри, сред които арт работилници, рисунки на лице, джаги, безплатен захарен памук. Изненадите са планирани за 29 юли между 17:00 и 19:00 часа. Специална брошура с промоционални оферти по повод откриването ще предостави на клиентите възможността да пестят средства, докато пазаруват любимите си стоки.
Други обекти, разположени в магазина, от чиито услуги посетителите ще могат да се възползват, са аптека, каса на Easy Pay, кафе, вендинг машина, банкомат.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.
Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.
Веригата е представена в 39 града в страната със 132 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.