В myPR.bg над 900 PR и рекламни агенции публикуваха над 10 000 прес съобщения. Какво предлага myPR.bg?

затвори

Над 8000 българи на концерт в подкрепа на Мадарския конник

01 Юни 2017г.

  • Pin It

Валя Балканска и Петър Янев, Силвия Кацарова, Теди Кацарова, D2, 100 кила, Орлин Павлов, Панайот Панайотов, 100 каба гайди, ансамбъл „Българе“, Преслава, Десислава, Славка Калчева и Ивелина Колева припознаха каузата за опазване на културно-историческото ни наследство и зарадваха с изпълненията си многохилядната публика.

Концертът бе кулминацията на второто издание на дългосрочната национална кампания на BILLA „Ние обичаме България“. Инициативата цели осигуряването на финансова помощ за реставрацията и поддръжката на значими паметници на културата, част от Стоте национални туристически обекта на България.

Всички средства, събрани от продадени билети за благотворителния концерт, ще бъдат дарени за облагородяването на Националния историко-археологически резерват „Мадара“, където се намира Мадарският конник, и за превръщането на района в атрактивна туристическа дестинация.

Грандиозният спектакъл зарадва публиката с най-обичаните фолклорни, поп, рок и хип-хоп хитове. Концертът беше открит от внушителното изпълнение на 100 каба гайди, което истински развълнува зрителите. Сред основните акценти в програмата бяха българските народни танци. Стотици българи се хванаха за ръце и играха заедно хоро на любими фолклорни песни. Спектакълът беше закрит с космическото изпълнение на Валя Балканска и гайдаря Петър Янев на „Излел е Дельо хайдутин“, което изправи цялата зала на крака.

„Щастлив съм, че кампанията на BILLA „Ние обичаме България“ успя да обедини толкова много хора. Това е доказателство, че българският дух е жив и че когато сме заедно, можем да постигнем много. Опазването на културно-историческото ни наследство е дълг както към предците ни, така и към бъдещите поколения. Сърдечно благодаря на всички, които подкрепиха каузата и доказаха, че истински обичат България“, заяви Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Водещи на благотворителния концерт бяха актьорът Александър Кадиев и телевизионната журналистка Десислава Стоянова, които, както всички изпълнители, се включиха безвъзмездно в инициативата. Сред специалните гости на спектакъла в Арена Армеец бяха представители на държавните институции, бизнеса и дипломатическия корпус.

Кампанията „Ние обичаме България“ се провежда с подкрепата на Министерството на културата, Министерството на туризма, Министерството на младежта и спорта и Столична община. Основен медиен партньор е bTV Media Group.

Инициативата стартира през 2016 г., когато за реставрацията на Паметника на свободата на връх Шипка бяха събрани близо 75 000 лв.

Още новини от Други

RSS виж всички

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

ИАОС отчита изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система по управление на водите

Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС) ще отчете резултатите от изпълнението на проекта за надграждане на геоинформационната система за управление на водите и докладване.

Международно антидопинг обучение за младежи в Италия

E.D.G.E. - European Anti-Doping Generation (Европейска анти-допинг генерация) е 12 месечно партньорство, което включва 5 партньори от 4 различни държави (Италия, Латвия, Австрия и България) и има за цел да насърчава анти-допинг културата сред младите спортисти и треньори. 

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Цвятко Сиромашки в кампания „Топъл обяд: Ако други предприемачи последват примера на д-р Невен Енчев, няма да има нито един гладен

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

Discovery Networks обяви партньорство с The Sales House в България

София, 17 ноември 2017 – Discovery Networks Централна и Източна Европа, Близък Изток и Африка (CEEMEA), подразделение на Discovery Communications, глобален лидер в сферата на забавленията, обяви началото на сътрудничество в продажбите на реклами с The Sales House в България.

Близо 200 ученици се включат в международен конгрес по биомедицина

Близо 200 талантливи гимназисти ще се срещнат с науката по време на втория International Biomedical Congress Sofia и ще участват активно в практически уъркшопи. Мечтата на младежите да следват медицина може да започне да се превръща в реалност още преди да са завършили гимназия. Събитието ще се започва днес и ще продължи до 19 ноември в Sofia Tech Park.

Абонамент за RSS новини