10 Август 2023г.
Над 163 млн. лв. от своите покупки са спестили лоялните клиенти на BILLA за периода януари – юли 2023 г. Компанията предлага близо 1300 специални оферти всяка седмица за своите над 1.4 млн. клиенти, използващи BILLA Card и BILLA App. В знак на благодарност, през летния сезон търговската верига стартира празнична томбола със стотици награди за своите лоялни клиенти.
„Изключително сме щастливи, че успяваме да надградим нашата лоялна програма, така че тя да бъде по-близо до вкусовете, нуждите и предпочитанията на нашите клиенти. През изминалата година привлякохме над 123 000 нови потребители на мобилното ни приложение BILLA App. Доверието, което ни гласуват клиентите ни е знак, че работим в правилната посока, но и ни задължава да бъдем все по-атрактивни, като предлагаме нови и различни модели за персонализация на офертите, както и игрови механики. Очаквайте новини в тази посока съвсем скоро.“ коментира Елиза Грънчарова, ръководител отдел „Стратегически маркетинг“ в BILLA България.
Над 1.4 млн. души са активните потребители по Програмата за лоялни клиенти с BILLA Card, които се възползват ежедневно от атрактивни цени на определени стоки или категория артикули. В допълнение, всеки потребител на програмата получава 10% отстъпка от цялата сметка като подарък за рождения си ден, а от петък до неделя може да се възползва и от специалните Гранде оферти, които дават 25% намаление на избрани продуктови категории.
BILLA Card е на разположение и през мобилния телефон чрез BILLA App. Апликацията дава допълнителни възможности на потребителите – седмични ваучери и персонализирани оферти, базирани на предишните покупки и индивидуални предпочитания на всеки клиент.
В периода 27 юли – 23 август BILLA България ще зарадва допълнително своите лоялни клиенти с кампания „Спечели с BILLA App“, предлагаща възможност за участие в томбола.
Наградите от томболата включват 5 ваучера за туристически услуги на стойност 500 лв. всеки и 100 BILLA ваучера за пазаруване на стойност 50 лв. всеки. За участие в томболата е необходимо в периода на кампанията да бъде извършена покупка в магазин BILLA на стойност минимум 5 лв. с един касов бон и кодът върху касовата бележка за извършената покупка да бъде регистриран за участие в томболата на интернет страница, достъпна единствено през банер в приложението BILLA App. За да бъде достъпен банерът и регистрационната форма за участие в томболата, е необходимо клиентът да има създаден профил в приложението BILLA App и да е участник в Програмата за лоялни клиенти BILLA Card.
Правилата за участие в томболата и повече информация за кампанията може да намерите в магазините на BILLA и интернет страницата на BILLA България тук.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 47 града в страната с общо 149 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.